Кількість
|
Вартість
|
||
|
ВІТРАЖІ СІНТРИ
Нова версія абстрактного суперхіта «Азул» з вітражним склом замість різнокольорових плиток. Королю Португалії Мануелю І дуже сподобалося, як ви прикрасили його палац в Еворі, тому він вирішує відправити вас складати вітражі в палац Сінтри, в свою літню резиденцію. Чи зможете ви знову догодити королю, створивши найкрасивіші вітражі в світі?
СТОПАМИ ПОПЕРЕДНИЦІ
Настільна гра «Azul: Stained Glass of Sintra» була розроблена в 2018 році Міхаелєм Кіслінгом, творцем «Азула», «Порта Нігра» і «Coal Baron: The Great Card Game». Гра «Азул: Вітражне скло Сінтри» поки що не досягла висот попередниці (а Гікач нагадає, що оригінальний «Азул» займає перші місця в топах кращих сімейних і абстрактных ігор), але вже може похвалитися досить високим рейтингом на сайті «BoardGameGeek».
ПІДГОТОВКА ДО ГРИ
На початку партії гравці отримують планшети і ставлять фішки своїх кольорів над першими стовпцями. Шість скелець різних кольорів викладаються випадковим чином на лічильнику раундів. На столі по колу виставляються тарілки. Перший гравець витягує з мішечка скельця і заповнює ними тарілки - по чотири в кожну. Можна починати.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гра триває шість раундів. Гравці ходять по черзі, починаючи з першого гравця. Активний гравець або бере скла одного кольору з будь-якої тарілки (скельця що залишилися кладуться в центр столу), або з центру столу (в такому випадку він також отримує плитку першого гравця).
Вибрані скла розміщуються в одному з стовпців планшета - праворуч від фішки гравця. При цьому фішка ставиться над відповідним стовпцем. Якщо гравець заповнює склом весь стовпець, він скидає чотири скельця, а п'яте розміщує в осередку палацового вікна, після чого отримує переможні очки.
Скла що не помістилися скидаються і «розбиваються». Розбите скло відзначається на спеціальному треку. Замість того, щоб брати скла в свій хід, гравець може перемістити свою фішку, поставивши її над першим (крайнім лівим) стовпцем. Раунд закінчується, якщо не залишилося скла на тарілках і в центрі столу.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Після шостого раунду гравці переходять до підрахунку очок. Учасники отримують по одному очку за кожні три скельця, що залишилися на планшетах. Далі вони отримують бонуси за орнаменти або заповнені вікна. Після цього вони втрачають очки згідно треку розбитого скла. Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.