Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дитяча гра-гонка з механікою планування дій. Настільна гра «Біжи, кролик, біжи!» виконана за мотивами казки Льюїса Керрола «Аліса у Дивокраї». Гра вийшла в 2020 році. Автора, Сергія Притулу, Гікач знає за детективним квестом «Енігма. Код Хаосу».
Біжи, кролик, біжи гра. Гонка кроликів
Гра «Біжи, кролик, біжи» переносить учасників до Дивокраю. Гравці намагатимуться якнайшвидше довести до фінішу кролика, що запізнюється на Божевільне Чаювання. На треках аж 5 кроликів, і вони не належать нікому з гравців. Для перемоги треба зробити так, щоб першим прибіг кролик, що з'їв більше ваших пиріжків.
Перебіг гри
Партія складається з раундів, кожен раунд ділиться на 3 фази.
- Фаза планування
Сховавшись за ширмами, гравці розміщують по 3 жетони на планшетах кроликів. Жетон можна покласти стороною з пиріжком або стороною з ефектом - навпроти одного або декількох кроликів.
- Фаза розстановки
Гравці перекладають заплановані жетони на треки відповідних кроликів.
- Фаза руху
Кожен кролик рухається на відстань: 5 - «число отриманих пиріжків». Якщо пиріжків 5 або більше, кролик залишається на місці. Далі застосовуються особливі ефекти. Кролик може втратити пиріжки, отримані в поточному раунді, потрапити в капкан, помінятися місцями з найближчим кроликом попереду тощо.
Наприкінці раунду пиріжки перекладаються в тарілки кроликів. Всі жетони ефектів, крім капканів, скидаються.
Кінець гри
Гра завершується, коли один з кроликів перетинає фінішну лінію. Гравець, чиїх пиріжків найбільше на тарілці цього кролика, стає переможцем.