Кількість
|
Вартість
|
||
|
BRASS БІРМІНГЕМ ГРА. УДОСКОНАЛЕНИЙ «БРАС»
Настільна гра «Brass. Бірмінгем» - удосконалена версія «Браса», яка розширює механіки базової гри. Гра вийшла в світ у 2018 році разом з перевиданням «Brass. Ланкашир». У «Бірмінгемі» таке ж круте оформлення, як і в «Ланкаширі», виконане у традиціях стімпанку та в стилі серіалу «Гострі козирки». Компоненти делюксового рівня, безсумнівно, потішать усіх цінителів якості. У роботі над «Brass: Birmingham», крім беззмінного Мартіна Воллеса, також взяли участь Геван Браун (автор «Santorini» і «Steampunk Rally») і Метт Толман (автор «Super Motherload» і «Undermining»).
ПРОМИСЛОВИЙ БУМ У ВЕСТ-МІДЛЕНДСІ
Дії гри «Brass. Бірмінгем» теж відбуваються у часи англійської індустріальної революції. Гравцям пропонується стати великими промисловцями й проявити свої підприємницькі здібності в графстві Вест-Мідлендс, у славетному місті Бірмінгемі та його околицях. Як і в оригінальній грі, вони займуться будівництвом і модернізацією підприємств, прокладанням шляхів сполучення й торгівлею.
ПЕРЕБІГ ГРИ
Гра складається з двох частин, які називаються епохами каналів і залізниць. Епоха триває доти, доки не буде використана вся колода карт локацій і підприємств. Карт вистачить на 8-10 раундів - в залежності від кількості гравців. Черговість ходу визначається положенням жетонів персонажів на шкалі. У наступному раунді першим буде ходити той, хто витратить менше грошей.
У свій хід гравець може виконати до двох дій з шести можливих - будівництво, сполучення, модернізація, продаж, взяття позики або розвідка. Для виконання дій потрібно скидати карти. Наприкінці ходу гравець добирає нові карти з колоди, щоб на руці було рівно вісім карт. Наприкінці раунду гравці отримують дохід згідно з положенням своїх фішок на шкалі прогресу. Негативний дохід призводить до втрати грошей, побудованих підприємств або переможних очок.
КАРТИ ЛОКАЦІЙ, ПІДПРИЄМСТВ І ДЖОКЕРИ
Принципи будівництва, про які Гікач розповідав у «Ланкаширі», практично не змінилися. Додалися лише карти-джокери. Якщо ви хочете побудувати підприємство в локації, вам треба скинути або карту даної локації, або карту джокера локації (не діє на фермерські пивоварні). Карта підприємства дозволяє побудувати певне підприємство в локації, що входить до транспортної мережі гравця, а карти джокера підприємства - будь-яке підприємство в такій локації. Для будівництва в локаціях фермерських пивоварень гравець повинен використати або карту підприємства з пивоварнею, або карту джокера підприємства. Карти джокерів скидаються в окреме місце.
БУДІВНИЦТВО ПІДПРИЄМСТВ
Підприємства викладаються на відповідні вільні клітинки в локаціях. В епоху каналів гравець може побудувати тільки одне своє підприємство в локації, а в епоху залізниць - кілька. Гравець може перебудовувати власні підприємства нижчого рівня, а також чужі шахти або заводи, якщо на полі й на ринку взагалі нема кубиків вугілля чи заліза. Для будівництва треба заплатити стільки монет, скільки вказано на планшеті гравця. Також часто потрібно витратити залізо або вугілля. Джерело вугілля повинно входити до транспортної мережі гравця.
На шахти, ливарні заводи й пивоварні викладаються ресурси. Залізо відразу відправляється на ринок, а вугілля тільки в тому разі, якщо локація з'єднана шляхами сполучення з клітинкою комерсанта. Відправляючи ресурси на ринок, гравець отримує гроші. Якщо ресурсів на жетоні підприємства не залишилося, жетон перевертається, і гравець збільшує свій дохід.
ПРОДАЖ ТОВАРІВ КОМЕРСАНТАМ
Для продажу гравець скидає будь-яку карту й вибирає неперевернутий жетон своєї мануфактури, гончарної майстерні або текстильної фабрики, який з'єднаний шляхами сполучення з жетоном комерсанта з символом даного підприємства. Жетони комерсантів розкладаються випадковим чином. Комерсанти беруть конкретний вид товарів.
Гравець витрачає вказану кількість бочок пива з неперевернутого жетона особистої пивоварні, з неперевернутої чужої пивоварні, з'єднаної шляхами з жетоном підприємства, або з клітинки поруч з жетоном комерсанта. Після цього гравець перевертає жетон підприємства та збільшує рівень свого доходу. Він може отримати додаткову нагороду, позначену в локації з жетоном комерсанта - безкоштовна модернізація, підвищення рівня доходу, гроші або переможні очки.
РОЗВІДКА ТА ІНШІ ДІЇ
Якщо у гравця немає на руці карт-джокерів, він може провести розвідку: скинути три будь-які карти і взяти одну карту джокера локації й одну карту джокера підприємства. Щоб взяти позику, гравець скидає одну карту, відразу отримує тридцять фунтів, але знижує рівень свого доходу на три поділки. Дія модернізації дозволяє позбутися жетонів підприємств нижчих рівнів. За скинуту карту гравець прибирає з планшета до двох жетонів підприємств, сплачуючи за кожен по одному кубику заліза.
Щоб побудувати канал або залізницю між локаціями, гравець скидає будь-яку карту й платить гроші (а в епоху залізниць - ще й вугілля з пивом). Жетон сполучення можна покласти тільки на шляху, що прилягає до локації, яка є частиною транспортної мережі гравця. Тип шляху сполучення залежить від епохи.
КІНЕЦЬ ЕПОХ
Епоха закінчується, коли гравці розігрують всі карти. Учасники отримують переможні очки за свої жетони сполучень, що прилягають до своїх або чужих жетонів підприємств з символами гексоподібної розетки (по одному очку за кожен такий символ). Після цього жетони сполучення прибираються. Далі гравці отримують переможні очки, зазначені на перевернутих жетонах своїх підприємств. Гра завершується після підрахунку очок наприкінці епохи залізниць. Виграє той, хто набрав більше переможних очок.