Кількість
|
Вартість
|
||
|
ІНДУСТРІАЛЬНА РЕВОЛЮЦІЯ МАРТІНА ВОЛЛЕСА
Настільна гра «Брас» - це серйозна економічна стратегія, присвячена англійській промисловій революції в 1770-1870 роках. Гра була розроблена в 2007 році іменитим гейм-дизанером Мартіном Воллесом, автором таких ігор, як «Плоский світ: Анк-Морпорк», «Плаский світ. Відьми», «AuZtralia», «Лондон», «Princes of the Renaissance», «Via Nebula» і «Liberté». У 2018 році було випущено довгоочікуване перевидання гри, назване «Brass: Lancashire» - воно відрізняється не тільки більш стильним оформленням і делюксовими компонентами, але і поліпшеним геймплеєм.
У 2007 році гра перемогла на конкурсах «Jogo do Ano» і «Meeples 'Choice». Пізніше вона ставала номінантом конкурсів «Golden Geek-2008», «International Gamers Awards-2008», «Tric Trac-2008» і «Nederlandse Spellenprijs-2010». Гра «Brass» може похвалитися відмінними рейтингами: зараз вона займає 35-е місце в списку кращих ігор всіх часів і 27-е місце серед стратегічних ігор. Гікач хотів би підкреслити, що це сама топова гра Мартіна Воллеса.
Перед вами російськомовне видання гри від "Crowd Games", на сайті є і сторінка англомовного видання гри Brass: Lancashire від Roxley Game.
ПРОМИСЛОВИЙ БУМ
Настільна гра «Brass. Ланкашир» переносить учасників в однойменне графство на березі Ірландського моря, а також в його околиці, де притулилися такі «скромні» міста, як Манчестер і Ліверпуль. Дії гри відбуваються в XVIII-XIX століттях, за часів бавовняного і вугільного буму. Гравці займуться створенням власної індустріальної імперії: будівництвом верфей і портів, вугільних шахт, текстильних фабрик і ливарних заводів, модернізацією підприємств, виробництвом товарів і розвитком транспортної мережі для отримання доступу до внутрішніх і зовнішніх ринків.
ЕПОХИ КАНАЛІВ І ЗАЛІЗНИЦЬ
Ігрова партія ділиться на дві епохи - каналів і залізниць. Епоха складається з раундів. Вона завершується, коли гравці розіграють всі карти з колоди. Порядок ходу визначається положенням жетонів персонажів, за які грають учасники. У свій хід гравець може здійснити дві дії з п'яти можливих: будівництво, сполучення, модернізація, продаж і взяття позики. Для кожної дії потрібно скинути одну або кілька карт з руки. Закінчивши хід, гравець добирає карти з колоди, поки у нього не буде вісім карт на руці.
В кінці раунду персонажі ранжуються заново в залежності від того, скільки грошей витратили гравці. Чим менше грошей витратив учасник, тим раніше він буде ходити. Гравці отримують гроші з банку при позитивному рівні доходу або платять штраф при негативному. Якщо грошей немає, доведеться прибрати побудовані підприємства або позбутися переможних очок.
В кінці кожної епохи учасникам нараховуються переможні очки за жетони сполучень і за перевернуті жетони підприємств. В кінці епохи залізниць гравці також отримують по одному переможного очку за кожні десять фунтів. Гравець, який набрав більше очок, стає переможцем.
БУДІВНИЦТВО В ЛАНКАШИРІ
Для будівництва підприємства гравець повинен скинути одну або кілька карт. Якщо він скидає певну карту локації, він будує будь-яке підприємство в даній локації. Якщо він скидає дві будь-які карти, він будує будь-яке підприємство в будь-який локації. Скинута карта підприємства дозволяє побудувати вказане підприємство в локації, яка входить в транспортну мережу гравця. В епоху каналів у гравця може бути тільки одне підприємство в локації, в епоху залізниць - кілька.
Гравець будує підприємство найнижчого рівня, витрачає гроші і, можливо, залізо і вугілля. Якщо необхідне вугілля, гравець бере його в джерелі, з'єднаному шляхами сполучення з поточної локацією. У локації має бути вільне місце для будівництва підприємства даного типу. На жетонах шахт і ливарних заводів розміщуються ресурси. Ці ресурси - кубики вугілля і заліза - відразу переміщуються на ринки, а гравець отримує зазначені на клітинах ринку гроші. Вугільна шахта при цьому повинна з'єднуватися шляхами з жетонами портів і кутовими локаціями, де зображені символи ринку.
Якщо з жетона підприємства забираються всі ресурси, він перевертається, і гравець підвищує свій дохід. Гравець може перебудувати приватне підприємство, замінивши його жетоном вищого рівня. Якщо на ігровому полі і на ринках немає кубиків вугілля або заліза, гравець може перебудувати чужу вугільну шахту або ливарний завод.
ІНШІ ДІЇ
Для будівництва шляхів сполучення гравець скидає будь-яку карту і викладає жетон на вільному шляху, що веде з або в локацію, що входить в транспортну мережу гравця. Неважко здогадатися, що в епоху каналів, ви будуєте тільки канали, а в епоху залізниць - залізничні дороги. За будівництво шляхів сполучення потрібно заплатити гроші. В залізничну епоху також потрібно витратити вугілля з джерела в транспортній мережі гравця.
Виконуючи дію продажу, гравець скидає будь-яку карту і вибирає одну зі своїх неперевернутих текстильних фабрик. Він може продати текстиль в будь-якому неперевернутом жетоні порту, підвищивши дохід його власника. Або ж вийти на зовнішній ринок бавовни по шляхах, які з'єднують його фабрику з жетонами портів і кутовими локаціями з символами ринку. Якщо фішка бавовни знаходиться на розподілі Х, провернути продаж не вийде. Після отримання прибутку гравець перевертає жетон текстильної фабрики і підвищує рівень доходу.
Щоб отримати доступ до жетонів підприємств більш високого рівня, гравець може виконати дію модернізації. Він скидає будь-яку карту і прибирає з планшета одне або два підприємства, сплачуючи по одному залізу за кожен жетон. Коли гравець вирішує взяти позику, він скидає будь-яку карту з руки, після чого отримує гроші, але знижує свій рівень доходу.