Кількість
|
Вартість
|
||
|
ОГЛЯД ГРИ КЛАНК, АБО ЯК ОБІКРАСТИ ДРАКОНА
Колодобудівельна пригодницька гра про крадіжку дорогоцінних артефактів з підземної скарбниці, що охороняється вогнедишним драконом. Дракон дрімає, однак його сон дуже чуйний - найменший шум може розбудити його, а якщо він не дорахується артефактів, то розсердиться ще сильніше. І тоді комусь мало не здасться. Учасники повинні встигнути винести вкрадені скарби на поверхню. Переможе той, хто набере більше переможних очок.
ІННОВАЦІЙНИЙ СІМЕЙНИЙ КОЛОДОБУД
Настільна гра «Clank!: A Deck-Building Adventure» була розроблена в 2016 році. У 2016-18 роках вона ставала номінантом конкурсів «Kennerspiel des Jahres» і «Golden Geek» (в категоріях «Краща гра року», «Краща сімейна гра», «Краща карткова гра», «Краща тематична гра» і «Найбільш інноваційна гра»), а також переможцем конкурсу «Mensa Select». Що до рейтингів на «BoardGameGeek», то і тут все в шоколаді - «Кланк!» Входить в ТОП-60 кращих ігор світу та займає четверте місце в окремому рейтингу кращих сімейних ігор. Так що Гікач може з чистою душею порекомендувати дану гру і для сімейних посиденьок.
ПІДГОТОВКА ДО ГРИ
Учасники стартують з симетричними колодами, що складаються з карт «зломів», «перешкод», «вправності» і «обхідного шляху». На обраній стороні ігрового поля у відкриту розкладаються жетони артефактів, а потім випадковим чином розміщуються жетони великих і малих секретів. Жетони мавпячих ідолів займають свої місця в мавпячому святилищі. На ринок викладаються жетони товарів - відмички, рюкзаки та корони.
Фішка дракона виставляється на шкалу люті. Колода підземелля перемішується, з неї відкривається шість карт. Гравці перетасовують свої особисті колоди і добирають по п'ять карт. Після цього вони викладають кубики «клац» в спеціальну область шуму - перший гравець три кубика, а кожен наступний на один менше. Тепер можна починати!
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці ходять по черзі. Активний гравець розігрує карти з руки. На картах можуть бути очки для покупки інших карт з підземного ряду (навик), для битви з монстрами (мечі) і переміщення по підземеллям (чоботи). Крім того, на багатьох картах є спеціальні ефекти. За кожен «клац» гравець додає кубик свого кольору в область шуму. Також є карти, які прибирають кубики з даної області.
Куплені карти відправляються в особисту стопку скиду гравця. Карти-пристрої в підземному ряду розігруються в момент покупки, після чого виходять з гри. Щоб перемогти чудовисько в підземному ряду і отримати нагороду, гравець повинен використовувати вказану на карті монстра кількість мечів.
Проходячи через тунелі, гравець використовує чоботи. Опинившись в кришталевій печері, він закінчує пересування. Всі невитрачені чоботи при цьому згоряють. Гравець може безкоштовно забрати жетон з приміщення - артефакт, мавпячий ідол або секрет. У гравця може бути тільки один жетон артефакту. Ще гравцеві дозволяється купити товари на ринку, якщо він дістався туди. Кожен товар коштує сім монет.
Всі розіграні карти скидаються. Гравець добирає п'ять нових карт в кінці ходу. Якщо колода спорожніла, гравець замішує скид і формує нову колоду. Підземний ряд поповнюється новими картами. Якщо на картах є хоча б один символ атаки дракона, той прокидається і починає діяти.
ПРОБУДЖЕННЯ ДРАКОНА
До речі, Гікач повинен сказати, що дракон - жінка. Її звуть Ніктотраксіана... або просто Ніка Іванівна. При атаці драконихи всі кубики з області шуму відправляються в мішечок дракона. З мішечка дістається стільки кубиків, яке значення на поточному розподілі шкали люті. Якщо витягнутий чорний кубик, значить, героям пощастило. Але якщо витягнуто кольоровий кубик, його власник отримує шкоди. Кубики викладаються на шкалі здоров'я гравця. Коли шкала повністю заповнена, герой втрачає свідомість (а якщо у нього немає артефакту - відразу ж програє). В процесі партії маркер дракона просувається за шкалою люті за кожен знайдений героями артефакт або драконівське яйце.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра завершується, коли всі гравці або вибираються на поверхню з артефактами, або втрачають свідомість. Вони підсумовують переможні очки на артефактах і інших жетонах. Кожна наявна монета дорівнює одному переможного очку. Карти в колодах теж можуть принести додаткові переможні очки. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.