Кількість
|
Вартість
|
||
|
РОЗБІРКИ ДРЕВНІХ БОГІВ
Монументальна стратегія про розбірки Древніх Богів з пантеону Говарда Філліпса Лавкрафта. Настільна гра «Cthulhu Wars» була придумана американським гейм-дизайнером Сенді Пітерсоном, творцем рольової системи «Call of Cthulhu», що побачила світ у далекому 1981 році.
«Війни Ктулху» в своєму первозданному вигляді вийшли на «Kickstarter» в 2013 році і стали одним з найуспішніших проектів за всю історію існування майданчика. У 2014 році гра була номінована на конкурс «Golden Geek» в категорії «Краща тематична гра». На даний момент «Cthulhu Wars» входять в ТОП-50 кращих тематичних ігор на сайті «BoardGameGeek».
АПОКАЛІПТИЧНА БИТВА НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ
Настільна гра «Війни Ктулху» - асиметрична стратегія, яка пропонує учасникам очолити одну з інопланетних рас з усіма прибічниками і колаборантами-культистами і спробувати привести до перемоги свого Стародавнього Бога. Апокаліптична битва відбувається на планеті Земля. Боги пробуджуються і постають перед гравцями. Це Великий Ктулху, козлоногий Шуб-Ніггурат, Хастур / Король в жовтому що несе божевілля, і повелитель хаосу Ньярлатхотеп.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Перед початком партії гравці отримують планшети фракцій, книги заклинань, фігурки Стародавнього, монстрів і культистів. Кожна фракція володіє унікальними здібностями і для кожної існує своя власна переможна стратегія. Учасники розміщують врата і культистів в стартових областях, зазначених на планшетах фракцій.
Партія триває до тих пір, поки хтось не набере тридцять переможних очок. Ще вона може завершитися достроково «Миттєвою смертю» на Ритуалі знищення. Ігровий раунд складається з чотирьох фіксованих фаз - отримання сили, призначення першого гравця, долі і дій.
ЗБЕРЕМОСЯ З СИЛАМИ
Гравці отримують силу за своїх культистів на карті, за контрольовані врата і за безгоспні врата. Повертаючи противникам полонених культистів, гравець теж стає сильнішим. Також у фракції є свої власні способи отримання сили, які залежать від книги заклинань. Отримана сила відмічається на особистих лічильниках гравців. Першим гравцем стає той, хто зібрав більше сили. Він отримує жетон першого гравця і визначає напрямок ходу - по або проти годинникової стрілки.
ФАЗА ДОЛІ
Гравці просуваються на одну поділку треку Долі за кожні контрольовані врата. Також гравці можуть витратити силу, щоб додатково просунутися по даному треку і отримати знак древніх. Кількість витраченої сили визначає маркер на треку Ритуалу знищення. Знаки стародавніх зберігаються взакриту, вони приносять від одного до трьох очок кожен.
У цій фазі перевіряються умови закінчення партії. Якщо учасник набирає тридцять переможних очок або маркер на треку Ритуалу знищення досягає позначки «миттєва смерть», гра закінчується. Всі жетони знаків древніх перевертаються і підраховуються очки. Гравець, який зібрав шість книг заклинань і набрав більше очок, стає переможцем.
ФАЗА ДІЙ
Гравці по черзі роблять дії, поки у них не закінчаться сили. Активний гравець може закликати культисти, монстра, розбудити свого Стародавнього, побудувати врата, переміститися в іншу локацію, влаштувати битву або захопити в полон ворожого культиста. Монстри розміщуються в локаціях з контрольованими вратами, вартість їх призову вказана на планшеті фракції. Для призову Стародавнього потрібно виконати додаткові умови.
Гравець може пересунути свої юніти в суміжні області. Число юнітів що переміщуються залежить від величини витраченої сили. Бій не починається автоматично: щоб оголосити його, потрібно витратити одну одиницю сили. Якщо в області є ворожий культист без підтримки монстрів або Стародавнього, монстри активного гравця можуть взяти його в полон. Захоплення незайнятих врат не вимагає витрати сили.
У бою завжди бере участь тільки дві фракції. Супротивникам дозволяється використовувати заклинання для підвищення бойової потужності. Далі гравці підсумовують свою міць і формують пул кубиків в залежності від підсумкового результату. Кубики кидаються одночасно. Шістки вбивають ворожих юнітів, а п'ятірки і четвірки - змушують їх відступити.
Книги заклинань дозволяють здійснювати унікальні дії. Гравець отримує нові книги заклинань при виконанні вимог на планшеті фракції. Якщо гравець збирає всі шість книг заклинань, він може користуватися різними корисними ефектами при виконанні дій, і відтепер вважається претендентом на перемогу.
СПЛАВ СУЧАСНИХ МЕХАНІК
Гра «Війни Ктулху» об'єднує філософії різних шкіл гейм-дизайну. Від євро тут переможні очки і ресурси, від амері - битви на кубиках. У гри також багато спільного з варгеймами в плані тактики, планування і логістики. На думку Гікача, «Війни Ктулху» - практично ідеальний гібрид, що поєднує в собі кращі механіки сучасних настільних ігор. Якщо ви любите масштабні бойові стратегії з величезними високодеталізованими фігурками (язик не повертається назвати їх мініатюрками), а до того ж є шанувальником творчості Лавкрафта, то «Війни Ктулху» - ваш вибір номер один.