Кількість
|
Вартість
|
||
|
Інноваційна містобудівна стратегія з унікальною механікою вирізання територій і складання королівств з отриманих фрагментів.
Настільна гра «Cutterland» була розроблена в 2020 році Миколою Золотарьовим, автором контр-бегбілдінговой стратегії «Агенти. Щит і Меч».
«Cutterland» - незвичайна фентезійна настілка для всієї родини, яка, на думку Гікача, сподобається і новачкам, і досвідченим гравцям.
Cutterland гра: сім раз відріж...
На початку гри учасники озброюються ножицями і отримують по три карти місцевості. Кожна карта місцевості складається з 12 клітин (3 на 4). На клітинах можуть бути:
- зелені луки, де живуть кентаври, дракони і черепахи;
- жовті пустки, де зустрічаються гобліни, дракони і жаби;
- сині водойми, де водяться кракени, черепахи і жаби.
Сукупність ортогонально прилеглих клітин одного типу називається регіоном.
Ігровий процес Cutterland
Партія ділиться на чотири етапи:
- Створення королівства
Гравці ходять по черзі, поки не використають всі свої карти. Активний гравець розрізає одну карту на кілька частин. Кількість частин дорівнює числу учасників. Фрагменти розрізаються по межах клітин. Вони можуть бути будь-якої форми і містити будь-які типи місцевості.
Гравці за годинниковою стрілкою, починаючи з сусіда зліва, вибирають собі по одному тетрісоподобному фрагменту. Активному гравцеві дістається останній лишившийся фрагмент.
Учасники беруть жетони, зображені на отриманих фрагментах місцевості. Потім вони приєднують вибрані частини до своїх королівств. Новий фрагмент повинен прилягати ортогонально хоча б до одній клітці королівства. Його можна обертати як завгодно. Заборонено перекривати раніше викладені території.
- Використання бонусів
Гравці розміщують жетони бонусів в своїх королівствах:
- Фортеця. Кладеться на монстра, згодом захищає його від хижака;
- Стіни. Відокремлюють регіони;
- Мости. З'єднують регіони.
- Напад хижаків
Хижаки відправляються на полювання.
- Кракени. З'їдають всіх монстрів на суміжних ортогональних і діагональних клітинах, крім інших кракенів і монстрів в фортецях. Сполучені мостами клітини теж вважаються суміжними. Через стіни кракен перебратися не може;
- Дракони. Кожен дракон з'їдає одного монстра в своєму регіоні, крім іншого дракона або монстра в фортеці.
- Пригоди
Гравці отримують очки за монстрів в своїх королівствах:
- Кракени. Кожен з'їдений монстр приносить 2 очка;
- Гобліни. Кожен регіон з гоблінами приносить переможні очки в залежності від їх кількості - від 2 до 14 і більше очок;
- Кентаври. Кожен регіон з кентаврами приносить стільки очок, зі скількох клітин він складається.
- Дракони. 7 очок за кожен регіон з рівно двома драконами.
- Черепахи. 1 черепаха - 10 очок, 2 - 5 очок, 3 і більше - 0 очок;
Кожна жаба в королівстві забирає 2 очка. Кожен невикористаний жетон конвертується в 1 переможне очко.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.