Кількість
|
Вартість
|
||
|
Потішна паті-гра в сеттингу «Крагморти». Настільна гра «Aye, Dark Overlord!» Була розроблена в 2005 році четвіркою італійських друзів спільно з Тімом Уреном, одним з авторів обожнюваного Гікачем містичного детективу «Таємниці Аркхема». У 2005 році гра «Aye, Dark Overlord!» Стала номінантом конкурсу «Lucca Games».
Так, Темний Володарю! гра: як виправдатися перед Рігором Мортісом?
У цій веселій грі один гравець стає темним володарем Рігором Мортісом, а решта учасників - його дурними слугами. Повернувшись з чергового проваленого завдання, вони намагаються виправдатися перед своїм господарем. Як завжди, найспритніші будуть помилувані, а простодушні - покарані.
На початку гри карти поділяються на дві колоди - натяки і дії. Слуги отримують по три карти з кожної колоди. Темний володар починає гру.
Ігровий процес
Рігор Мортіс запитує у будь-якого слуги, чи виконано завдання. Слуга починає виправдовуватися. Або переводить стрілки на іншого гравця спеціальною картою, після чого добирає карти натяків до трьох карт в руці. Якщо на гравця перевели стрілки, він добирає одну карту дії.
Той, що відповідає зобов'язаний розіграти хоча б одну карту натяку (але не більше трьох таких карт). Карти натяків містять підказки, що допомагають виправдовуватися. Гравець може перевести стрілки далі, розігравши відповідну карту разом з картою натяку.
Інші гравці можуть заважати, перебивати і відпускати уїдливі коментарі, розігруючи карти натяків разом з картою дії «Замри!». Темний володар також може втручатися в розповідь, перебивати слугу, підчіплювати його і вимагати подробиць.
Якщо гравцеві не вдається виправдатися, перевести стрілки або у нього немає карт натяків, він отримує від Рігора Мортіса спопеляючий погляд. Такий гравець скидає всі карти з руки і добирає три нові карти натяків і три нові карти дій.
Кінець гри
Коли якийсь слуга отримує третій спопеляючий погляд, він тягне карту дії з колоди. Якщо на ній немає черепів Рігора Мортіса, гра триває. В іншому випадку цей слуга програє і стає козлом відпущення. Рігор Мортіс карає його. Цікаво, наступним Рігором Мортісом стає саме цей нещасний гравець. Він отримає можливість помститися в наступній партії.
Так, Господарю! Альтернативний варіант гри
Гравці намагаються дожити до кінця партії і розіграти якомога більше карт натяків. Перед початком гри учасники отримують по 5 карт натяків і по три карти дій. Один гравець стає темним володарем. Роль темного володаря передається по колу. Темний володар бере три карти натяків і на їх основі складає план місії.
Партія складається з раундів, кожен раунд ділиться на фази:
- Фаза набору
Будь-який гравець може скинути скільки завгодно карт з руки і добрати нові карти, щоб на руці було 5 карт натяків і 3 карти дій.
- Фаза звинувачень
Темний володар вибирає слугу і звинувачує особисто його в провалі місії. Слуга грає карту натяку і намагається виправдатися. Якщо темний володар приймає пояснення, карта натяку залишається лежати перед слугою.
Темний володар може не повірити поясненням, зігравши карту «Переведення стрілок». Тоді слуга повинен зіграти іншу карту натяку - з тим же символом, що і на карті переведення стрілок. Сам обвинувачений теж може зіграти карту переведення стрілок, звинувативши побратима. Розігруючи карти «Замри!», в розповідь слуги можуть втручатися інші гравці.
- Фаза спопеління
Якщо гравець не може зіграти карту натяку потрібного типу або, не дай бог, ненароком звинувачує темного володаря, він отримує спопеляючий погляд.
Можна скасувати другий або третій спопеляючий погляд (вимолити пощаду), зігравши з руки карту дії без черепів. У свою чергу темний володар може скасувати цю дію (проявити безпощадність), також зігравши з руки карту дії без черепів.
В кінці раунду темним володарем стає наступний гравець за годинниковою стрілкою.
Гра закінчується, коли хтось отримує третій спопеляючий погляд, а вимолити пощаду не вдається. Переможцем стає гравець, який вижив, з найбільшою кількістю розіграних натяків.