Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Угода з дияволом» – це економічна стратегія, що урізноманітнює знайомі механіки торгівлі та виробництва таємними ролями. Безплатний супровідний додаток буде єдиним, кому відомо таємницю гравців. Лише він знатиме, хто є мирним жителем, а хто втілює культистів або й самого Диявола. Дедуктивне використання додатка в стратегії чеської школи вже знайоме Гікачу з попередньої гри Матуша Котрі «Алхіміки».
Угода з дияволом – шлях успішного торговця
Усі торгові угоди між гравцями укладаються через скриньки, власників яких знатиме лише додаток. Нехай кожному у грі будуть потрібні інакші ресурси відповідно до його ролі, фінальною метою завжди лишатимуться золоті монети, завдяки яким вестиметься підрахунок переможних очок після фінального пʼятого раунду.
Особливості ролей у Deal with the Devil
- Звичайний смертний починає гру із трьома фрагментами душі, а пропонувати до продажу у скрині зможе лише ресурси за золото. Душу можна продати лише коли на неї є попит від Диявола чи культиста.
- Культист починає із двома фрагментами душі, що мають маленький символ на позначення його ролі. Культист може продавати ресурси і за золото, і за фрагменти душ інших гравців. Якщо культиста буде розкрито, він одразу опуститься вниз треком репутації. Спуск до самого низу принесе гравцеві жетон з крилами демона, що відніматиме переможні очки у фіналі.
- Дияволу немає потреби у золоті. Він починає гру без душ у скрині, але може купувати їх в інших гравців. Фрагменти душі культиста відніматимуть 1 переможне очко, що має спонукати культиста до продажу, утім, кожна придбана душа звичайного смертного нівелює цей штраф.
Хід гри Угода з дияволом
Партія триватиме пʼять раундів, кожен з яких буде поділено на кілька фаз. Протягом усіх фаз гравці можуть купувати ресурси за монети зі свого запасу та брати золото у позику. Утім, з позиками слід обережніше: борги не менш небезпечні, ніж продаж душі, і можуть призвести до зменшення фінального рахунку переможних очок.
- Фаза виробництва. В ній гравці отримуватимуть ресурси та монети відповідно до повернутої до їхнього місця за ігровим столом сегмента поля. Кожного раунду коло в центрі ігрового поля повертатиметься, тож що раунду гравці отримуватимуть інакші ресурси.
- Фаза карт. Кожного раунду гравці добирають на руку чотири карти будівель. Починаючи з другого раунду та до кінця гри, вони мусять перед добором нових будівель скинути усі попередні нерозіграні будівлі з руки та залишити лише одну з них. Побудовані у королівстві гравця будівлі принесуть переможні очки та можливість що раунду вдаватися до використання їхніх властивостей у фазі дій.Також що раунду гравці отримуватимуть по одній карті подій, що, на відміну від будівель, має одноразовий ефект.
- Фаза угод. У ній кожен гравець робитиме торгові пропозиції двом іншим гравцям по черзі за допомогою додатку та скриньки своєї ролі. Інші гравці знатимуть роль, але не учасника, від якого прийде пропозиція. У цій фазі ви можете виторгувати золото чи фрагменти душ за свої ресурси.
- Фаза дій. У цій фазі ви зможете побудувати нові будівлі (максимум дві у королівстві), запланувати використання властивості побудованих, оплатити наближення до досягнень, що принесуть переможні очки у фіналі, або вибрати і запланувати одну зі сторін своєї карти події. Планування значить, що властивість карти буде активовано, як лише настане відповідна до зображеної на карті фази раунду. Використання будь-якої з перелічених дій вартуватиме жетона дій. На початку гри кожен гравець матиме лише два таких жетони, використання яких оновлюється що раунду. Надалі ви зможете придбати додаткові дії, заплативши пшеницею.
- Фаза репутації. Трек репутації вкаже на близькість до зла кожного з гравців. У цій фазі учасники отримують винагороду чи покарання за свої дії. Гравці, що знаходиться найвище на треку, отримують жетон янгольських крил. Три таких жетони одразу обмінюються на індульгенцію, що заміняє один фрагмент душі за перевірки інквізицією. Найнижчі на треку репутації гравці отримують жетон крил чорта. Три таких, і до вашого замку завітає особистий інквізитор.
- Фаза полювання на відьом наступає лише у другому та третьому раундах. Протягом неї гравці виголошують підозри щодо того, хто з учасників на їхню думку має роли культиста чи диявола. Якщо гравця звинувачено, він має або виправдатися, продемонструвавши три фрагменти душі, і одразу отримати за це жетон янгольських крил, або ж, як не може продемонструвати цілої душі, отримати жетон диявольських крил і зразу опуститися на треку репутації. Навіть якщо ви маєте роль смертного, але продали фрагмент душі і тепер не можете продемонструвати три фрагменти за висунення підозри, ви отримаєте цей штраф.
- Фаза інквізиторів наступає лише у третьому та пʼятому раундах. У ній ви мусите продемонструвати кожному з розкритих не підкуплених інквізиторів один фрагмент душі або придбану чи одержану індульгенцію. Починається ця фаза саме із придбання індульгенцій, та коштують вони не дешево. Потому триває голосування за визначення гравців культиста і диявола. Якщо принаймні два жетони голосу вказали на одного і того само гравця, вони залишаються на треку голосування. Решта жетонів голосу повертаються гравцям для повторного голосування. Потому переглядаються скрині диявола та культиста. Диявол отримує переможні очки та бонуси за придбані, а культист - за продані душі. І лише потому ви маєте зустрітися з інквізиторами. Кожен інквізитор, якому ви не покажете фрагмент душі, змусить вас заплатити відповідний штраф, що описано у властивостях інквізиторів.
У фіналі гри ви отримаєте бали за фрагменти душ, невикористані ангельські крила та індульгенції, за будівлі, досягнення та залишки ресурсів.