Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЗНАМЕНИТИЙ НАПІВКООПЕРАТИВ З ОВЕРЛОРДОМ
Настільна гра «Descent: Мандри у Темряві» - один з найбільш відомих напівкооперативів з оверлордом. Перше видання гри вийшло в 2005 році, і його автором виступив незабутній Кевін Вілсон, який прославився такими хітами, як «Цивілізація Сіда Мейера», «Лють Дракули», «Гра Престолів» і «Жах Аркхема». У роботі над другим виданням, яке побачило світ у 2012 році, взяв участь справжній мастодонт в світі гейм-дизайну - Корі Конечка, автор «Forbidden Stars», «Battlestar Galactica», «Star Wars: Rebellion» і «Древнього Жаху».
УДОСКОНАЛЕНИЙ ГЕЙМПЛЕЙ
Друга редакція «Descent: Journeys in the Dark» є більш просунутим виданням гри з удосконаленим геймплеєм і переробленими правилами. У грі була змінена механіка управління оверлордом, система нарахування досвіду, методика визначення лінії видимості і принцип кубикового захисту. «Десцент» змінився в кращу сторону, і це не тільки думка Гікача. Подивіться на рейтинги «BoardGameGeek»: зараз гра входить в ТОП-100 кращих ігор світу та займає 26-е місце серед тематичних ігор.
ГЕРОЇ ПРОТИ ТЕМНОГО ВОЛОДАРЯ
Дії настільної гри «Descent: Мандри у Темряві» відбуваються в світі Террінот, відомому любителям фентезійних настілок по іграх «Runebound», «Runewars», «Rune Age» і «BattleLore». Команді бравих шукачів пригод, що складається з воїна, лікаря, мага і розвідника, пропонується поборотися з темним володарем, за якого зіграє один з учасників. Гравці можуть вибрати окремий сценарій з книги пригод або пройти їх всі в режимі сюжетної кампанії зі збереженням грошової винагороди, здобутих реліквій і отриманого досвіду.
ХІД ГРАВЦІВ
Гра триває до тих пір, поки одна зі сторін не досягне цілей, зазначених в обраному сценарії. У кожному раунді спочатку ходять герої, а потім настає черга оверлорда. У свій хід гравець вибирає екіпіровку і виконує дві дії. Він може переміститися на стільки клітин, яке значення його швидкості, відкрити або закрити двері, провести пошук, атакувати монстра або ж скористатися особливими діями і вміннями на картах. Також герой може відпочити, піднятися з ніг, якщо він був збитий, або надати допомогу компаньйонові, який лежить.
ХІД ОВЕРЛОРДА
Темний володар добирає одну карту з особистої колоди і активує монстрів групами - ватажків і міньйонів. На картах сказано, коли саме можна застосувати їх. Активованому монстру дозволяється зробити дві дії - пересунутися на число клітин, що не перевищує значення його швидкості, відкрити або закрити двері, атакувати шукачів пригод або скористатися спеціальною дією на карті.
БІЙ НА КУБИКАХ
Залежно від обраної зброї гравець може влаштувати ближній або дальній бій. Щоб провести дальню атаку, ворог повинен знаходитися на лінії видимості. До того ж на кубиках повинна випасти сума чисел, не менша, ніж відстань до цілі. Призначивши зброю, гравець бере покладені кубики і кидає їх. Його противник кидає кубики для захисту. Серця, що випали, вважаються попаданням, щити на кубиках захисту блокують урон. Якщо на одному з кубиків випадає «Х», то атака закінчується безуспішно. Символ запала дозволяє скористатися ефектами карт. За підсумками атаки переможені герої падають на землю, а монстри - прибираються з поля.
ДОПОВНЕННЯ ДО ГРИ
Descent. Логово Змія
Descent. Маєток воронів
Descent. Тінь Нерекхолла
Descent. Забуті Душі