Кількість
|
Вартість
|
||
|
Цікава стратегія про боротьбу жебрацьких гільдій у Парижі XVI століття. Настільна гра «The Court of Miracles» була розроблена в 2019 році. Це нескладна й недовга настілка з механіками прихованого виставляння робітників і контролю територій. На думку Гікача, вона сподобається як початківцям, так і досвідченим гравцям.
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "The Court of Miracles".
Двір чудес. Війни жебраків у середньовічному Парижі
Гравці очолюють гільдії бродяг. На початку партії вони отримують карти своїх гільдій, значки гільдії, фішки слави, по 1 випадковій карті інтриги та по 4 фішки бродяг - пару поплічників, жебрака й Праву руку. Перший гравець отримує 1 монету, а кожен наступний на одну більше.
Перебіг гри
Учасники ходять по черзі. Хід активного гравця ділиться на 3 кроки:
- Розміщення бродяги
Гравець кладе фішку бродяги долілиць на одну з вільних комірок ігрового поля. Розмістивши фішку, гравець активує ефект комірки - переміщує жетон Короля жебраків на треку до ешафоту, отримує монети, карти інтриг тощо. Далі гравець виконує дію кварталу. Гравець, який контролює квартал, отримує за це 1 монету.
- Сутичка
Сутичка починається, якщо:
- усі комірки кварталу зайняті фішками бродяг;
- жетон Короля жебраків досяг поділки «Лють» на треку.
Усі фішки бродяг у кварталі перевертаються. Власники бродяг підсумовують значення на фішках. Перемагає гравець з найбільшим значенням. Він розміщує свою фішку слави в цьому кварталі й отримує контроль над кварталом. Усі, хто брав участь в сутичці, повертають собі фішки бродяг.
- Зіграти карту інтриги (за бажанням)
Кінець гри
У грі перемагає той, хто першим розмістить 6 своїх фішок слави на ігровому полі.
Також гра закінчується, якщо жетон Короля жебраків досягає ешафоту. Перемагає гравець з найбільшою кількістю жетонів слави на полі.