Кількість
|
Вартість
|
||
|
Kids Express. Кооперативна пригода про повернення нахабно викраденого золота Гірської долини
Спеціально для підростаючого покоління гіків давно стало доброю традицією видавати «дитячі версії» настільних хітів, як от «My First Carcassonne», «Catan Junior», «Stone Age Junior», «My Little Scythe», «Scotland Yard Junior», «Alias Junior». І захоплюючий «Colt Express» не став виключенням.
Тим більше, Гікач впевнений, що тема ковбоїв, потягів, Дикого заходу та скарбів захопить кожну дитину, а механіка жбурляння розіграє неабиякий азарт. Холодна зброя, що фігурувала у класичній версії гри, замінена на невинні рогатки, якими персонажі-дітлахи збиватимуть грабіжників!
Крім цього, попри кількість гравців обмежену чотирма, «Kids Express» підтримує й соло-варіант гри.
З чого почати?
Перед першою грою зберіть 3d-конструкцію потяга, диліжанс та фігурку «Сем на коні» за інструкцією. Розмістіть їх в центрі столу, поклавши жетони сейфів на локомотив, жетони валізи на перший вагон, жетони торбинок на другий вагон, фігурки бандитів на останній вагон, а жетони пакунків на диліжанс. Одну рогатку розмістіть на фігурці Сема. Гравці на початку отримують фігурки дітей, які розміщуються в диліжансі, та картки-пам'ятки.
Перебіг гри
Починаючи з першого гравця, всі по черзі виконують 2 кроки:
- Переміщення АБО постріл з рогатки. Якщо гравець переміщується у вагон, то в ньому не має бути бандитів. Якщо гравець обрав постріл, то виставляє фігурку Сема на відстані своєї карти-пам'ятки від поїзда і, поклавши рогатку на платформу, клацає по ній так, щоб збити бандита з ніг.
- Отримання жетону багажу з локації, на якій знаходиться фігурка гравця, та застосування ефекту на його зворотній стороні.
Ефекти жетонів
- зображений бандит переміщується на вказаний вагон, і викрадає предмет багажу в ньому,
- отриманий жетон переміщується до схованки бандитів,
- кожен бандит отримує по 1 жетону багажу зі своїх вагонів та кладе його у схованку,
- без ефекту.
Кінець гри
Пригода завершується, якщо хоча б один із стосів багажу вичерпується. Порівняйте кількість отриманих скарбів всіх дітей, та стос грабіжників. Якщо гравці врятували більшу частину багажу – то можуть пишатися собою!