Кількість
|
Вартість
|
||
|
"Power Grid: Recharged Version" - нова редакція в честь п'ятнадцятирічного ювілею гри. «Енергомережа. Перезарядка» взяла краще від «Power Grid Deluxe» і «Power Grid: The Card Game». Незначні зміни в механіці зробили гру простішою і варіативнішою. І зручнішою, оскільки гравці завжди знають, чий зараз хід, завдяки оновленій шкалі порядку ходу з двома рядами. Крім того, посібник містить спеціальні правила для гри удвох.
ТОПОВА ЕКОНОМІЧНА СТРАТЕГІЯ
Настільна гра «Power Grid» займає 35-е місце в абсолютному рейтингу кращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek». Гра була розроблена в 2004 році знаменитим зеленоволосим німцем Фрідманом Фрізом, автором більшості існуючих ігор на «еф» - «Funkenschlag» (власне, «Енергомережа»), «Friday», «Fabled Fruit», «Fast Forward: FORTRESS» тощо.
Успіхи і досягнення розкажуть про гру краще, ніж це міг би зробити Гікач. У 2004-2010 роках «Енергомережа» ставала номінантом конкурсів «International Gamers Awards», «Hra roku», «Japan Boardgame Prize», лауреатом «Spiel des Jahres», «Ludoteca Ideale», фіналістом «Juego del Año» і переможцем конкурсів «Meeples' Choice», «Tric Trac», «Gra Roku», «Lucca Games», «Gouden Ludo» і «Nederlandse Spellenprijs».
ГРА POWER GRID: СТВОРЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ІМПЕРІЇ
Гравцям пропонується очолити енергетичні компанії і зайнятися електропостачанням міст. На початку партії учасники вибирають поле, на якому вони будуть грати - США чи Німеччину. Кожен гравець вибирає стартову зону на полі, отримує будиночки свого кольору і 50 електро (ігрова валюта). У різних областях ринку ресурсів розміщуються фішки вугілля, нафти, сміття та урану. Карти електростанцій викладаються в два ряди у порядку зростання - це діючий і ф'ючерсний ринки електростанцій.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Ігровий раунд складається з таких фаз:
- Порядок ходу. Гравці вибудовують свої будиночки в області черговості ходу. Першим буде той, у кого більше міст в мережі, і далі у порядку зменшення.
- Аукціон електростанцій. Гравці повинні купити по одній електростанції на діючому ринку. Вони роблять ставки в звичайному порядку ходу. Стартова ставка - номер на карті електростанції. Той, хто купив електростанцію закінчує цей етап. Після покупки з колоди відкривається нова карта електростанції. Ринки оновлюються.
- Купівля ресурсів. У зворотному порядку ходу гравці купують відповідні для їх електростанцій ресурси. У кожній області ринку ресурсів свої ціни. На карті електростанції може зберігатися подвійна кількість відповідних ресурсів.
- Будівництво. У зворотному порядку ходу гравці розширюють свої енергомережі, підключаючи нові міста. У новому місті, пов'язаному з містами, що входять в мережу, розміщується будиночок. Вартість з'єднання вказується на шляху. Вартість підключення вказується в наступній вільній ділянці міста, де розміщується будиночок. У місті можуть знаходитися будиночки трьох гравців, перший будується за 10, другий за 15, а третій - за 20 електро.
- Електрифікація. В порядку ходу гравці виробляють електрику і забезпечують свої міста. Вони витрачають ресурси зі своїх електростанцій і отримують дохід в залежності від кількості міст, забезпечених енергією. Ресурси на ринку поповнюються згідно спеціальної таблиці. Найбільша карта електростанції з ф'ючерсного ринку прибирається під низ колоди, з колоди відкривається нова, і карти ранжуються заново.
ЕТАПИ ГРИ
- 1-й етап. У будь-якому місті може бути тільки один будиночок.
- 2-й етап. Починається, коли якийсь гравець підключає сьоме місто. В окремому місті може бути два будиночка.
- 3-й етап. Починається, коли з колоди відкривається особлива карта третього етапу. В одному місті може бути три будиночка.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, коли хтось підключає до своєї мережі сімнадцяте місто. Перемагає гравець, який може забезпечити електрикою більше міст.