Кількість
|
Вартість
|
||
|
Економічна стратегія цивілізаційного типу, створена для людей, а не тільки для гіків. Треба сказати, що в наш час це велика рідкість! Нескладна та недовга «Цивілізація», хіба таке буває? Тоді загорніть дві, якщо не жартуєте!
У «Епохи» цілком можна грати з новачками або з сім'єю. Гра може похвалитися легкими правилами та чудовими компонентами - якісними картами з красивим артом, кастомними кубами та ресурсами, пластиковими мініатюрами виробничих будівель і аванпостів... А чого варті розфарбовані будівлі! Загалом, Гікач дуже рекомендує.
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Tapestry".
«Епохи» гра. Цивілізація від Джеймі Стегмайера
Настільна гра «Tapestry» вийшла в світ у 2019 році. Автором гри виступив той самий Джеймі Стегмайер - людина, яка вміє піднімати хайп і випікати справжні хіти. Читачі Гікача добре знають його за такими іграми, як «Серп», «Виноробство», «Чартерстоун» та «Ейфорія». Звісно ж, і вихід «Tapestry» не пройшов непоміченим – гра викликала бурхливу реакцію настільної спільноти та стала приводом для обговорень. Тема на сайті «BoardGameGeek» гаряча досі.
Хід гри «Tapestry»
Створіть свою власну цивілізацію та проведіть її крізь століття шляхми науки, війни, освоєння чи технологій!
На початку гри учасники отримують асиметричні планшети цивілізацій і унікальні планшети столиць. Фігурки будівель розміщуються на треках планшетів доходу.
Гравці ходять по черзі. Активний гравець або отримує дохід і починає нову епоху, або просуває свою фішку шкалою розвитку.
Отримання доходу
Гравець виконує наступні кроки:
- Застосовує властивість фракції.
- Розігрує з руки карту епохи, викладаючи її на крайню ліву вільну комірку планшета доходу.
- Покращує карту технології й отримує переможні очки за:
- карти технологій;
- заповнені будівлями вертикальні та горизонтальні ряди на планшеті столиці;
- контрольовані жетони територій на полі;
- Отримує ресурси, жетони територій і карти епох, якщо комірки з відповідними символами відкриті на планшеті доходу.
Просування по шкалі розвитку
Гравець витрачає ресурси та просуває маркер за обраною шкалою. Він може придбати додаткові бонуси. За просування даються різні нагороди. Досягаючи нового рівня, гравець отримує будівлю досягнення та розміщує її на планшеті столиці.
- Освоєння. Гравець викладає жетон території на поле по сусідству з контрольованою територією. За відповідності ландшафтів гравець отримує по одному очку за кожну сторону жетона, що збігається. Досягнувши четвертого рівня освоєння, гравець починає підкорювати космос.
- Наука. Гравець кидає кубик. Грань, що випала, визначає шкалу розвитку. Гравець може безкоштовно просунутися цією шкалою.
- Технології. Гравець отримує карту технології.
- Війна. Гравець виставляє аванпост на гекс по сусідству з контрольованою територією. Потім він кидає чорний і червоний кубики завоювань та отримує нагороди, зазначені на гранях, що випали.
Додаткові очки можна отримати за досягнення цілей – завершення шкали розвитку, повалення двох ворожих аванпостів, завоювання центрального острова.
Кінець гри
Для окремого гравця партія закінчується, коли він виконає дію доходу в п'ятий раз. Після того як всі учасники завершать гру, визначається переможець. Їм стає гравець з найбільшою кількістю очок.