Кількість
|
Вартість
|
||
|
Творча гра на асоціації для великої компанії. Настільна гра «EQ. Емоційний інтелект» була розроблена в 2017 році. Це незвичайна паті-гра з дуже оригінальним тривимірним полем. На думку Гікача, вона дозволить поєднати приємне з корисним - весело провести час і потренувати навички розпізнавання і прояву емоцій.
EQ. Емоційний інтелект гра: Відгадування емоцій
Перед початком гри треба зібрати тривимірне ігрове поле. Місто поділене на 2 частини - червоні будівлі та зелені споруди Якщо гравці знаходяться в червоній частині міста, вони пояснюють емоції вигаданою тарабарською мовою. У зеленій частині міста вони читають карти фраз із необхідними емоціями.
Гравці вибирають собі персонажів на прищіпках і беруть набори жетонів для голосування тих же кольорів. Персонажі стартують у різних частинах міста. Учасники отримують по 8 випадкових карт з колоди емоцій.
Ігровий процес
Один гравець стає ведучим. Він повинен пояснити карту емоції.
- Демонстрація емоції
Якщо його персонаж знаходиться в зеленій частині міста, він бере карту фрази й зачитує її з необхідною емоцією, використовуючи правильну інтонацію, допомагаючи собі жестами та мімікою.
Подивившись виставу ведучого, інші гравці вибирають по 1 карті емоції та передають їх ведучому. Ведучий перемішує всі карти і викладає в ряд.
- Відгадування емоції
Гравці намагаються знайти карту емоції, загадану ведучим. Вони вибирають карти, використовуючи жетони для голосування. За свою карту голосувати не можна. Ведучий у голосуванні участі не бере.
- Ведучий отримує стільки очок, скільки гравців відгадати його карту.
- Кожен гравець отримує очко, якщо він відгадав карту ведучого + стільки очок, скільки гравців проголосувало за його власну карту.
Отримуючи очки, гравці переміщають своїх персонажів по міських будівлях на отриману кількість очок.
Ведучим стає наступний гравець. Учасники добирають по 1 карті емоції.
У грі перемагає той, чия прищіпка персонажа першою досягає вершини центральної вежі.