Кількість
|
Вартість
|
||
|
КВИТОК НА ПОТЯГ: ЕТНОС
Завзята карткова стратегія від Паоло Морі, автора «Ліберталії», «Піднесення Августа» та «Кишенькових битв». Настільна гра «Ethnos» була випущена в 2017 році. У тому ж році вона була відзначена на конкурсах «Meeples 'Choice» і «Golden Geek» як найкраща стратегічна, карткова та сімейна гра. Це нескладна гра з механіками збору сетів і контролю територій. Якщо ви запитаєте, на що схожий «Етнос», Гікач тут же назве головний гейтвей всіх часів і народів - знаменитий «Квиток на потяг».
Дії гри відбуваються в Етносі, фентезійному світі, що складається з шести королівств. Гравцям пропонується обрати нового владику Етносу. Ним стане той, хто створить з розрізнених племен наймогутнішу армію та завоює якомога більше королівств. В окремій партії беруть участь тільки шість племен (Р - реіграбельність). Карти племен замішуються в одну колоду. Протягом трьох епох гравці складають з карт загони, нарощують свою присутність в королівствах, а потім підраховують переможні очки.
Хід гри
На початку епохи з колоди беруться карти (удвічі більше, ніж число гравців) і в відкриту викладаються в центрі столу. Гікач назве це місце ринком праці. Колода ділиться на дві частини, в нижню замішуються три карти драконів. Учасники ходять за годинниковою стрілкою. Активний гравець виконує одну дію - наймає бійця або розігрує загін. При наймі гравець бере в руку одну відкриту карту з ринку або верхню закриту карту з колоди. На руці може бути максимум десять карт.
Щоб зіграти загін, гравець повинен викласти групу карт одного кольору або племені. Верхня карта загону є лідером. Гравець застосовує здатність лідера і розміщує маркер впливу в королівстві відповідного кольору. Гравець може зробити це, якщо в його загоні більше карт, ніж тих, що належать йому маркерів в даному регіоні. Решту карт в руці слід відправити на ринок.
Епоха закінчується, коли відкривається третя карта дракона. Гравці отримують очки слави за найбільшу кількість своїх маркерів в королівствах. Кількість очок визначається жетонами епохи. Далі гравці підраховують очки слави за розіграні загони. Одна карта в загоні не дає нічого, а шість і більше - аж п'ятнадцять очок. Потім всі загони скидаються і замішується в загальну колоду. Гра закінчується після третьої доби. Гравець, який набрав більше очок, проголошується лордом Етносу.
ПЛЕМЕНА
У племен є унікальні здібності, які можуть бути активовані лідером загону:
- Чарівники: після того, як гравець зіграв загін і скинув карти, що залишилися з руки, він добирає з колоди стільки карт, скільки карт в загоні;
- Гарпії: дозволяють викладати маркер впливу в будь-яке королівство, незалежно від кольору лідера;
- Гіганти: дають 2 переможних очки за найбільший загін гігантів в даний момент гри;
- Мінотаври: дають знижку в одну карту при викладанні маркера в королівстві;
- Кентаври: дозволяють розіграти ще один загін з руки;
- Ельфи: дозволяють залишити на руці стільки карт, скільки карт в викладеному загоні;
- Гноми: при отриманні слави в кінці епохи вважається, що в гномів загонах на одну карту більше;
- Орки: дозволяють також викладати маркери впливу на планшет орд орків і отримувати за це славу в кінці епохи;
- Тролі: жетони тролів дають перевагу при розподілі очок в ситуаціях рівності;
- Полурослики:дозволяють викладати маркери впливу в королівстві, навіть якщо загони занадто малі;
- Тритони: при викладанні загонів гравці просувають свої маркери по треку тритонів. Кількість поділок дорівнює чисельності загону. При підрахунку в кінці епохи планшет тритонів вважається додатковим королівством.
- Скелети є винятком. Вони додаються в будь-який загін, але не можуть бути лідерами. В кінці епохи, перед підрахунком очок за загони, всі скелети скидаються.