Кількість
|
Вартість
|
||
|
Популярна карткова гра, яка ілюструє дарвінівську теорію походження видів. Настільна гра «Evolution: The origin of species» була створена в 2010 році кандидатом біологічних наук Дмитром Кнорре та автором знаменитого «Зілляваріння» Сергієм Мачіним. Читачі Гікача знають, що пізніше Сергій Мачін прийме участь у створенні американської «Еволюції». Але це вже зовсім інша історія...
У 2010-11 роках гра «Еволюція: Походження видів» ставала лауреатом Преммі, Премії МІПЛ, Настілкоманіі, порталу Тесера та конкурсу «Гра року» на сайті BoardGamer.ru. «Еволюція» - нескладна та нетривала настілка, яка, на думку Гікача, ідеально підійде для гри в сімейному колі або з новачками.
Перед вами подарункове видання для справжніх фанатів гри «Еволюція». Містить компоненти базової гри, доповнення «Час літати» і «Континенти», а також 18 спеціальних карт. Розширення роблять базову гру глибше і різноманітніше. Збільшують максимальну кількість гравців до 6 осіб. Можуть використовуватися в будь-яких поєднаннях.
Еволюція гра: настільна теорія походження видів від Мачіна і Кнорре
У грі «Еволюція» учасники будуть комбінувати властивості тварин, щоб пристосувати види до змін навколишнього середовища і збільшити популяції в умовах дефіциту їжі. Гравці отримують очки за тих тварин, що вижили і придбані властивості. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Перед початком партії колода перемішується. Кожен гравець отримує з неї по 6 випадкових карт. Колода кладеться в центрі столу, поруч розміщуються червоні фішки кормової бази, сині фішки додаткової їжі і жовті фішки жирового запасу.
Ігровий процес
Кожен раунд складається з 4 фаз:
- Розвиток
Гравці по черзі додають по одній карті у свої ігрові зони. Карта може бути викладена як тварина (сорочкою з ящіркою вгору) або як властивість (Лицьовою стороною вгору). Карти властивостей підкладаються під карти тварин - зі зсувом, щоб було видно всі додані властивості. Гравець може не розігрувати карту у свій хід і спасувати до кінця фази.
- Кормова база
Перший гравець кидає один (при грі вдвох) або два кубики (при грі втрьох або вчотирьох) і викладає стільки червоних фішок, скільки випало + ще пару фішок (при грі вдвох або вчотирьох).
- Харчування
Поки не буде розібрана кормова база, гравці по черзі беруть по одній червоній фішці та розташовують на своїх тваринах. Властивості деяких тварин дозволяють брати відразу кілька фішок. Гравець отримує сині фішки додаткової їжі, застосувавши певні властивості.
Тварина вважається нагодованою, якщо на ній лежить червона або синя фішка їжі. Деякі властивості збільшують необхідну для життя кількість їжі.
Властивість жирового запасу дає вже нагодованій тварині жовту фішку. При необхідності жовті фішки перетворюються в сині фішки їжі.
Тварини-хижаки не отримують червоних фішок їжі. Замість цього хижак з'їдає одну незахищену тварину й отримує дві сині фішки їжі. З'їдена тварина та її властивості скидаються.
- Вимирання
Всі ненагодовані тварини скидаються разом зі своїми властивостями.
Гравці добирають карти з колоди по числу своїх тварин, які вижили + ще 1 карта. Фішки їжі скидаються, фішки жирового запасу залишаються.
Починається новий раунд. Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою.
Кінець гри
Коли карти в колоді закінчуються, починається останній раунд. Догравши його, учасники приступають до підрахунку очок.
Гравці отримують:
- по 2 очка за кожну тварину, яка вижила;
- по 1 очку за кожну карту властивості;
- по 1 очку за кожну карту властивості; додаткові очки за деякі властивості.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.