Кількість
|
Вартість
|
||
|
Антиутопія від Джеймі Стегмайера
Атмосферна економічна стратегія про будівництво імперії в утопічному світі майбутнього. Настільна гра «Euphoria: Build a Better Dystopia» була створена в 2013 році неперевершеним Джеймі Стегмайером, автором «Серпа», «Виноробства» ы «Чартерстоуна». У тому ж 2013 році гра стала номінантом конкурсу «Golden Geek» («Найбільш інноваційна гра» і «Найкраще оформлення»), а в 2014 році - переможцем конкурсу «Mensa Select».
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Euphoria: Build a Better Dystopia".
Незнання - це сила
Настільна гра «Ейфорія: Побудуй кращу антиутопію» - захоплююче євро з високим рівнем взаємодії, яке, на думку Гікача, відмінно підійде як для гри в сімейному колі, так і з досвідченими гравцями. Базова механіка гри - це виставлення робітників. Робочі представляють собою кубики. Значення на межі - знання робітника.
Чим розумніший робочий, тим більше булочок він принесе, однак, якщо сумарні знання робочих перевищать критичну позначку, ці засранці зрозуміють, що їх експлуатують і почнуть розбігатися. Щоб цього не сталося, гравці повинні час від часу зомбувати і отупляти своїх робочих, переконуючи їх, що брехня - це правда, рабство - це свобода, а незнання - сила.
Ейфорійці і всі-всі-всі...
Постапокаліптичний світ майбутнього називається Ейфорією. Неважко здогадатися, що в ньому мешкають ейфорійці. Вони живуть в золотом місті за високими стінами. Від кого вони відгороджуються? Від пустельників, що борознять піски в пошуках ресурсів і артефактів минулого? Від кротів-подземлян, які орудують прямо у них під ногами? Або від ікарітів що ширяють у небесах, відпочиваючи на своїх дирижаблях? Всі наземні фракції намагаються прокопати тунелі до ресурсів супротивників, а ікаріти просто торгують артефактами минулого.
Ігровий процес
Учасники ходять по черзі. Активний гравець або виставляє один кубик робочого (або декілька, якщо на кубиках однакові значення) в обрану комірку на поле і отримує бонуси, або повертає раніше виставлених робочих в резерв, платить ціну повернення і перекидає забрані кубики. Ставлячи кубик на зайняту клітку, гравець виштовхує чужого робочого, безкоштовно повертаючи його власнику.
При перекиданні кубиків гравець рахує колективне знання на кубиках своїх робочих і додає до нього поточний показник на треку знання. Якщо підсумкове значення більше п'ятнадцяти, гравець втрачає одного робітника. Кожен гравець починає з двома кубиками робочих, але, відвідуючи пункт активації робочих в ході гри, можна збільшити кількість кубиків до чотирьох.
Учасники можуть дістати глину у пустельників, камінь у підземлян, золото у ейфорійціа, а у ікарітів будь-які з цих ресурсів. На генераторі можна отримати енергію, на аквіфері - воду, на фермі - апельсини, а в хмарній шахті - блаженство.
Трек відданості
Гравці починають партію з двома картами рекрутів - активним і прихованим. В процесі гри вони зможуть просувати маркери по треках відданості фракцій. Якщо у гравця є карта рекрута прокачаної фракції, він може розраховувати на додатковий товар при відвідуванні генератора, аквіфера, ферми або хмарної шахти.
На другому рівні відданості гравець з правильним рекрутом також отримує бонуси при прокладанні тунелю. На третьому рівні відданості всі приховані карти рекрутів даної фракції перевертаються і активуються. На четвертому рівні відданості гравці кладуть зірки на карти відповідних рекрутів.
Будівництво
Щоб побудувати заклад, гравці повинні зайняти своїми кубиками певну кількість будівельних клітин. Гравець ставить одного (або декількох в разі дубля) працівника на клітку і витрачає позначений ресурс. Коли потрібну кількість клітин зайнято, тайл будівлі перевертається, і всі будівельники кладуть на нього по одній зірці. Гравці, які не брали участь в будівництві, будуть надалі піддаватися постійному штрафу, зазначеному на тайлі будівлі.
Ринки артефактів
У кожній фракції є свій ринок артефактів. Поставивши на клітку ринку кубик і заплативши три будь-які (або дві однакові) карти артефактів, гравець просуває маркер фракції по треку відданості і кладе зірку або на територію фракції, або на будівлю, в будівництві якого він не брав участі (таким чином можна позбутися від постійного штрафу).
Кінець гри
Гра закінчується, якщо у одного з гравців є десять зірок на будівлях, територіях фракцій, на картах рекрутів або на карті етичної дилеми. Такий гравець відразу ж стає переможцем.