Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кубикова версія економічної стратегії «Fleet» з механікою «кинь і запиши» («Roll & Write»). Настільна гра «Fleet: The Dice Game» вийшла в світ в 2018 році. Гра отримала відмінні оцінки та відгуки. «Флот» став набагато простішим і швидшим, але при цьому зберіг свою чарівність. Гікач рекомендує дану версію для гри в дорозі, з новачками або соло (можна поборотися з капітаном Рутом).
Друга редакція гри включає в себе оновлені правила і таблицю результатів, а також нові делюкс карти: 5 початкових капітанів і 10 трофейних нагород!
Гра «Fleet: The Dice Game». Північне рибальство на кубиках
Як і раніше, учасники займуться риболовецьким промислом в Північному Льодовитому океані. Крім лову риби, гравці будуть зводити будівлі на набережній і споряджати судна в гавані. Через десять раундів вони визначать переможця. Ним стане гравець з найбільшою кількістю очок.
Перед початком партії гравці отримують спеціальні листи і олівці. Кожен кидає корабельний кубик, заповнює перші три комірки відповідного човна і позначає ліцензію того ж типу.
Хід гри
Ігровий раунд ділиться на чотири фази:
- Корабельна фаза
Кидаються корабельні кубики. У порядку ходу учасники вибирають по одному кубику і роблять відповідні помітки на аркушах. Кубик, що залишився, використовують всі гравці.
Завжди заповнюється верхня вільна комірка в секції. Кругла комірка активації дозволяє відразу ж:
- спустити човен на воду (заповнити комірку самого верхнього човна того ж типу)
або
- активувати ліцензію (заповнити комірку самої верхньої ліцензії того ж типу).
Замість використання кубика гравець може отримати і позначити одну монету на лічильнику грошей.
Грань «3 монети» дає три монети на треку грошей. Досягнувши комірки із зірочкою на треку, гравець отримує можливість виконати зоряну «дію» - заповнити будь-яку комірку на аркуші.
- Фаза доходу
Гравці отримують по одній монеті + монети від бонусів доходу.
- Фаза лову (тільки в парні раунди)
Кожен спущений на воду човен ловить рибу - власник заповнює комірку на човні. Повністю заповнені човни більше не можуть ловити рибу.
- Фаза міста
Кидаються міські та один корабельний кубик. У порядку ходу учасники вибирають по одному кубику і роблять відповідні помітки на аркушах. Кубик, що залишився використовують всі гравці.
- обравши Гавань, гравець позначає верхню відкриту комірку будь-якого судна в гавані;
- обравши Причал, гравець позначає верхню відкриту комірку будь-якої будівлі біля причалу;
- обравши Ринок, гравець отримує і позначає монети на треку.
Грань корабельного кубика розігрується точно так, як в корабельній фазі.
Підрахунок очок
Після десятого раунду гравці отримують:
- по 1 очку за кожну рибу в човнах;
- очки за спущені на воду човни;
- очки за ліцензії;
- очки за будівлі біля причалу;
- бонусні очки за ліцензію краба.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Гікач також радить звернути увагу на ігри «Хитрий хід», «Сонячна долина» і «Паперові квартали».