Кількість
|
Вартість
|
||
|
Проект "Гайя" гра. Удосконалена «Тера Містика»
Нова версія культової класики «євро», наразі у космічному антуражі. Вельми суха «Тера Містика» в даній реалізації помітно обросла м'язами і атмосферою, а всі її абстрактності й умовності, що являють собою голу механіку, отримали технічне й сюжетне пояснення. Крім того, у грі суттєво покращена ергономіка - ресурси замінені спеціальними треками на планшеті, а показники навігації й тераформування тепер являють собою окремі шкали на загальному для всіх гравців планшеті, що привносить у гру більшу конкуренцію. Модульне поле, складене з двосторонніх елементів, забезпечує варіативність і, як наслідок, підвищує реіграбельність. За меншої кількості учасників деякі елементи не використовуються, в результаті чого поле стає більш тісним, а суперництво на ньому стає більш запеклим.
Перед вами англійське видання. Ви можете купити російську локалізацію - "Проект Гайя".
Безліч знахідок
«Проєкт Гайя» може похвалитися безліччю цікавих знахідок, наприклад, гайяформуванням, інформаційними кубами, знаннями і більш гнучкою роботою енергетичних чаш. Замість міст - тепер федерації планет, що з'єднуються супутниками. А крім звичайних планет, колонізованих шляхом тераформування, з'явилися гайя-планети, загублені та нестабільні планети. У грі також передбачений цікавий автономний режим для любителів соло.
Гайяформування
Колонізація планет типу Гайя, яке дало назву грі - це, мабуть, головне нововведення гри. У процесі колонізації треба витратити один інформаційний куб, після чого можна розмістити на планеті гайяформер з планшета. Щоб завершити колонізацію, необхідно побудувати шахту на планеті, замінивши нею гайяформер. Подібним чином поводяться з нестабільними планетами, тільки спочатку їх потрібно перетворити в планети типу Гайя. Для цього в енергетичну зону Гайя з інших чаш переноситься стільки енергії, скільки вказано на займаній гравцем позиції на треку гайяформування.
Енергетичний цикл
Подібно до «Тери Містики», у «Гайї» є три чаші, по яких циркулює енергія. Однак тепер з'явилася можливість додавати нові одиниці енергії й витрачати наявну енергію для оплати певних операцій, наприклад, для побудови супутників. Також ліворуч від чаш є додаткова зона Гайя, куди переходить енергія в процесі гайяформування.
Жетони фінального підрахунку
На відміну від «Тери Містики», «Гайя» не обмежується підрахунком очок за найдовший групу споруд і за першість у храмах. Щопартії випадковим чином вибирається два унікальні жетони цілей з 6 наявних, згідно з якими гравці отримають левову частку очок за:
- колонізовані планети Гайя;
- різні типи колонізованих планет;
- колонізовані сектори;
- побудовані супутники;
- будівлі в федераціях;
- будівлі взагалі.
Вибір жетонів хай і не робить кожну партію новою, але значно збільшує варіативність.
Новий лідер рейтингів
Випущена у 2012 році, стара добра «Тера Містика» відразу піднялася на вершини рейтингів, зібрала величезну кількість нагород на конкурсах і, схоже, стала окремим видом спорту. «Gaia Project» стартувала ще успішніше. Під час презентації на «Ессені-2017» від прилавків розтягнулися кілометрові черги, внаслідок чого гра була розкуплена за лічені години. Гра «Проект Гайя» уже встигла стати номінантом конкурсів "Golden Geek-2017", "The Golden Elephant-2017", "Goblin Magnifico-2018", "Gouden Ludo-2018", "International Gamers Award-2018", "Jogo do Ano-2018", "Spiel der Spiele-2018", "MinD-Spielepreis-2019" і переможцем конкурсів "Meeples 'Choice-2017" і "Nederlandse Spellenprijs-2018". Дуже швидко вона забралася на вершину престижного рейтингу «BoardGameGeek». Зараз вона входить до ТОП-10 найкращих настільних ігор усіх часів. За останні п'ять років автори гри, Хельге Остертаг і Йенс Дрогемюллер, виконали воістину фантастичну роботу.