Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка логічна гра про прокладання автобусних маршрутів. Настільна гра "Get on Board: New York & London" - ремейк 2021 року японського транспортного філлера "Let's Make a Bus Route", що вийшов у 2018 році. Автором обох ігор виступив геніальний японський геймдизайнер Saashi, добре відомий Гікачу за такими незвичайними настілками, як «Фотограф» та «Coffee Roaster».
Настільна гра «Get on Board» отримала чудові оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Це більш сучасний, компактний і динамічний конкурент гри "Ticket to Ride". На думку Гікача, "Get on Board" ідеально підійде для сімейних або дружніх посиденьок і сподобається всім учасникам, незалежно від віку чи ігрового досвіду.
Get on Board. Маршрути: Нью-Йорк / Лондон гра: Квиток на автобус
Настільна гра «Get on Board» пропонує учасникам стати водіями автобусів у Лондоні чи Нью-Йорку. Протягом 12 раундів гравці намагатимуться прокласти оптимальний автобусний маршрут. На початку кожного раунду відкривається карта, яка визначає форму маршруту для всіх гравців. Гравці розміщують свої маркери маршруту на ігровому полі, намагаючись уникнути заторів на дорогах, беруть пасажирів, відвідують пам'ятки, виконують загальні та особисті цілі, а потім здобувають за все це переможні очки.
Перебіг гри
Партія триває 12 раундів. Кожен раунд складається з 4 фаз:
- Новий автобусний квиток
Перший гравець (контролер) відкриває верхню карту з колоди автобусних квитків. На цій карті вказано форму маршруту.
- Прокладання маршруту
Кожен гравець продовжує свій маршрут згідно з указаною на карті формою. Першим ходить контролер, далі інші гравці за годинниковою стрілкою. Активний гравець розміщує свої маркери на ділянках дороги, продовжуючи з того місця, де він зупинився в попередньому раунді. Треба розмістити задану кількість маркерів і створити вказану кількість поворотів.
- Рух по колу заборонено. Не можна прокладати маршрут (розміщувати свій маркер) удруге на тій самій ділянці дороги. Якщо гравець знову досягає того самого перехрестя, він вибуває з гри. Щоб уникнути цього, гравець може збільшити або зменшити задану кількість поворотів, викресливши комірку в секції поворотів на своєму листі.
- Затори. Якщо на ділянці дороги є маркери інших гравців, гравець викреслює відповідну кількість автобусів у секції заторів на своєму листі.
- Зелене світло. Закінчивши маршрут на перехресті із зеленим світлом світлофора, гравець може розмістити додатковий маркер.
- Місця та пасажири. За взятих пасажирів і відвідані пам'ятки гравець закреслює комірки на своєму листі та застосовує різні ефекти.
- Перевірка загальних цілей
Якщо один або кілька гравців виконали умову на карті загальної цілі, усі вони здобувають по 10 очок, після чого карта перевертається. Далі гравці отримуватимуть по 6 очок, виконуючи умову на цій карті.
- Зміна контролера
Контролером (першим гравцем) стає наступний гравець за годинниковою стрілкою.
Підрахунок очок
Після 12-го раунду гравці переходять до підрахунку очок. Вони підсумовують від'ємні та додатні очки в різних секціях на своїх листах і перевіряють виконання умов на картах особистих цілей. Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.