Кількість
|
Вартість
|
||
|
Хардкорний кооператив в жанрі Tower Defense. Настільна гра «Ghost Stories» була розроблена в 2008 році знаменитим Антуаном Боза, автором таких хітів, як «7 чудес», «7 чудес: Дуель», «Такеноко» та «Токайдо».
У 2009 році «Історії з привидами» ставали номінантом конкурсів «JoTa», «Tric Trac» і «Golden Geek» в категоріях «Краща стратегічна гра», «Краще оформлення» та «Найбільш інноваційна гра». Гра отримала хороші оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek». «Ghost Stories» до сих пір входить в ТОП-100 кращих тематичних ігор.
«Легенди про привидів» - це одна з перших серйозний ігор в колекції Гікача. Сказати, що вона підірвала мозок вухатого початківця настільника і перевернула його уявлення про прекрасне - значить не сказати нічого. Гікач награв в Ghost Stories більше півсотні партій - як в компанії друзів, так і поодинці. У перший місяць він взагалі грав кілька партій в день з наростаючим завзяттям і азартом. Легенди про неймовірну складність даної гри виявилися правдою - навіть на найлегшому рівні Гікач зміг перемогти Ву-Фенга лише в п'ятнадцятій партії.
Ghost Stories Гра: захист села від привидів в стилі кунг-фу
Володар Дев'яти Підземних світів злісний і жахливий Ву-Фенг, встає з небуття, реінкарнує і знову повертається в Серединну імперію. На шляху його втілення та зграї страшних привидів виявляється невелике село, а в ньому - четверо даоських ченців. Чи зможуть наші сміливці зупинити армію темного володаря?
Перед початком гри дев'ять тайлів села розкладаються випадковим чином - 3 на 3. По периметру квадрата викладаються планшети гравців. Учасники гри вибирають ченців з унікальними здібностями і виставляють їх фігурки на центральний тайл села. Вони отримують стартові жетони. Дві «золоті» фігурки Будди виставляються на тайл буддистського храму.
Ігровий процес
Учасники ходять по черзі. Хід гравця складається з двох фаз - Інь й Ян.
- Фаза Інь (примари)
Гравець активує карти духів, що знаходяться на його планшеті. Фігурки привидів з карт духів-загарбників рухаються до села. Від села їх відділяє три кроки. Досягнувши найближчого тайла, привид захоплює (перевертає) його і повертається на свою карту. Перевернуті тайли села стають недоступними.
Якщо на карті примари зображений символ духу-мучителя, гравець кидає чорний кубик проклять. У кращому випадку нічого не відбувається (порожня грань). Дух-мучитель може захопити тайл села, закликати нову примару або змусити гравця скинути жетони Дао або життя.
Якщо всі три місця на планшеті зайняті картами духів, гравець втрачає один жетон життя і переходить до наступної фази, не додаючи нову примару.
Інакше гравець відкриває верхню карту з колоди духів і вводить її в гру. Карта нової примари викладається на планшет відповідного кольору. Карту чорної примари гравець розміщує на власному планшеті. Виклавши карту, гравець активує миттєву властивість карти (вказана зліва). Якщо всі 12 місць на планшетах зайняті, нова карта не відкривається, а монах гравця втрачає один жетон життя.
- Фаза Ян (монах)
Хід ченця складається з трьох етапів:
- Пересування (факультативно). Фігурка ченця переміщається на будь-який сусідній тайл по діагоналі, горизонталі або вертикалі.
- Допомога жителів села АБО бій з примарами.
- Установка Будди (факультативно). Фігурку Будди можна отримати в буддистському храмі. Фігурка встановлюється на вільному місці по сусідству з поточним тайлом ченця. Якщо в ході гри привид викладається на місце, зайняте фігуркою Будди, карта цієї примари скидається, а фігурка Будди повертається в храм.
Витративши жетон Інь-Ян, гравець може перевернути захоплений примарами тайл або скористатися бонусом тайла села, перебуваючи в іншому місці.
Втративши останній жетон життя, монах помирає. Всі жетони скидаються, фігурка ченця кладеться на тайл кладовища. Незважаючи на смерть, гравець продовжує відігравати фазу Інь в свій хід.
Допомога жителів села
Гравці можуть скористатися такими бонусами тайлів:
- Кладовище. Загиблий монах відроджується з двома жетонами життя. За це активний гравець кидає кубик прокляття.
- Даосский вівтар. Можна перевернути один тайл села. Потім потрібно ввести в гру нову примару.
- Лавка травника. Активний гравець кидає два кубики Дао і отримує жетони Дао кольорів, що випали.
- Хатина відьми. Витративши один жетон життя, можна скинути будь-яку примару, крім втілення Ву-Фенга.
- Нічна варта. Фігурки привидів повертаються на карти духів-загарбників.
- Буддистський храм. Тут можна взяти фігурку Будди.
- Молитовне коло. До кола кладеться будь-який жетон Дао. Вважається, що в бою з привидами у ченця вже є один такий колір.
- Пагода Небесних Вітрів. Карта примари переміщається на будь-яке вільне місце (або скидається, якщо вибрано місце з фігуркою Будди). Також пересувається будь-який монах, окрім активного.
- Чайна. Гравець отримує один жетон Дао і один жетон життя, після чого вводить в гру нову примару.
Бій з привидами
Чернець бореться з привидом по сусідству. Перебуваючи на кутовому тайлі, можна боротися відразу з двома примарами. У бою гравець кидає три кубики Дао. Якщо необхідно, до кольорів, що випали він додає наявні жетони Дао. Інші гравці можуть поділитися жетонами Дао, якщо їх ченці перебувають в тій же локації. Білий колір вважається будь-яким кольором.
Щоб перемогти примару, потрібно витратити зазначені на його карті кольори. Переможені примари проклинають або нагороджують гравця (правий символ на карті). Як правило, гравець кидає кубик прокляття. Нагородою можуть бути жетони Дао або життя.
Кінець гри
Ченці виграють, якщо їм вдається перемогти інкарнацію Ву-Фенга.
Гравцям зараховується поразка, якщо:
- всі монахи вмирають;
- духи захоплюють три тайли села;
- закінчується колода привидів, а Ву-Фенг ще не переможений.