Кількість
|
Вартість
|
||
|
ГРА НОМЕР ОДИН
«Gloomhaven. Похмура гавань» - гра номер один в світовому рейтингу настільних ігор на самому авторитетному сайті «BoardGameGeek». Гікачу здавалося, що першість «Pandemic Legacy» є непорушною, але в 2017 році з'явився цей чудовий данжен кроулер і злетів на вершину стрімким домкратом. Незважаючи на свою хардкорність, гра є лідером продажів в США, обійшовши навіть суперпопулярних «Колонізаторів». Гікач не підозрював, що в світі стільки гиків, але проти статистики не попреш. Настільна гра «Глумхевен» пропонує понад 90 сценаріїв, оригінальну боївку в євро-стилі, елементи колодострою та механіку спадщини під час проходження кампанії.
Перед вами російськомовне видання гри від "Світу Хобі", на сайті є й сторінка англомовного видання гри Gloomhaven від Cephalofair Games.
ІННОВАЦІЙНИЙ ДАНЖЕН КРОУЛЕР
У 2017-18 роках гра ставала номінантом конкурсів «Dragon Awards», «Cardboard Republic Laurel», «Diana Jones Award», «International Gamers Award», «Meeples ' Choice», а також переможцем «Origins Awards», «Scelto dai Goblin» та «SXSW». Особливо тріумфальним для «Глумхевена» видався конкурс «Golden Geek-2017», на якому були здобуті перемоги в номінаціях «Краща гра року», «Краща стратегічна гра», «Краща кооперативна гра», «Краща тематична гра», «Краще оформлення» , «Краща соло-гра» і «Найбільш інноваційна гра». А тепер давайте спробуємо переварити той факт, що це чудо розробила всього лише одна людина, на той момент дебютант, нікому не відомий гейм-дизайнер Айзек Чілдрес. Поясніть Гікачу, як таке могло статися? Куди котиться світ? Це Земля або вже інша планета?
ГАВАНЬ РОЗБІЖНИХ СТЕЖОК
У величезній дев'ятикілограмовій коробці гри «Gloomhaven» знаходиться цілий світ - оригінальний фентезійний всесвіт, позбавлений стандартних кліше і героїчного пафосу. Кампанія являє собою сад розбіжних стежок. Є і місії, що випадково генеруються, в які можна грати окремо. Гравці можуть бути впевнені, що «Глумхевена» їм вистачить надовго, за найскромнішими прикидками - на більш ніж 400 годин ігрового часу. Обсяги контенту вражають: безліч унікальних персонажів, десятки пригод, сотні ворогів і майже дві тисячі карт. На відміну від інших ігор, персонажі-найманці не рятують світ, а займаються вирішенням своїх власних завдань, визначених картами цілей. Коли герой домагається свого, він відправляється на пенсію, а його місце займає новий персонаж.
ПРИГОДИ В СВІТІ ЩО ЗМІНЮЄТЬСЯ
Уже в першій місії світ почне змінюватися - на карті з'являться перші наклейки. У таверні «Сплячий лев» приключенці переговорять з торговкою і висуватимуться до Чорного кургану, щоб відвоювати викрадені документи. Як і у всіх рольових іграх, в місті вони зможуть прикупити зброю, броню, зілля та інші корисні речі. Коли трапляється подія, гравці відкривають карту і вибирають один з варіантів розвитку. Локації розкладаються відповідно до книги сценарію. На тайлах розставляються перешкоди, монстри, пастки і, можливо, скарби.
БОЇ-ГОЛОВОЛОМКИ
Кожен хід, кожна битва - непроста задачка, яку належить вирішити гравцям. Гравці вибирають по дві карти, а потім виконують верхню дію на одній карті і нижню на інший. Дії надзвичайно різноманітні, а нові карти будуть тільки розширювати стратегічні можливості. У противників теж все нормально з інтелектом - монстри управляються спеціалізованими колодами. Гравці ходять в порядку значення ініціативи на верхній карті. Завдаючи шкоди, герой тягне карту з колоди модифікаторів, де є як хороші, так і погані значення. Ця колода прокачується в процесі гри разом з самим персонажем. Отримуючи шкоди, персонаж втрачає здоров'я, одну нерозіграну карту або дві розіграні карти.