Кількість
|
Вартість
|
||
|
САБОТЕР ДЛЯ БЕЗКОМПРОМІСНИХ ПАРОЧОК І САМОДОСТАТНІХ ОДИНАКІВ
Спеціальна дуельна версія гри «Гноми-шкідники» з підтримкою соло-режиму. Настільна гра «Saboteur: The Duel» була розроблена в 2014 році. Як і в оригінальній грі, учасники займуться пошуками золота, прокладаючи підземні тунелі і роблячи всякі капості опонентам. Карт золотої жили тепер стало вдвічі більше, поле теж розширилося. Зараз Гікач швиденько пробіжить по правилам і з розгону кинеться грати в сольного «Саботера».
ДУЕЛЬНИЙ ВАРІАНТ
Гравці ходять по черзі. Активний гравець виконує одну дію - добудовує тунель, розігрує карту дії, позбавляється від викладеної перед ним карти поломки шляхом скидання двох карт або просто скидає до двох карт з руки і добирає стільки ж. Карти тунелів прилаштовуються до раніше викладених карток, причому вони повинні продовжувати загальний малюнок лабіринту.
Якщо гравець докопується до золотої жили, на перевернутій карті розміщується жетон гнома. Тролі в тунелях перепиняють прохід - щоб пройти, гравцеві доведеться розлучитися з одним золотим злитком. Карти дверей не дають пройти гному іншого кольору. Вони відкриваються тільки за допомогою карти ключа. У підземеллях гноми можуть знайти додаткові самородки.
КАРТИ ДІЙ
Карти дій ламають інструменти противника, заважаючи йому будувати нові тунелі. Карти ремонту дозволяють полагодити зламані інструменти і повернутися в гру. Ключ відкриває двері суперника. Карта обвалу руйнує один фрагмент лабіринту. Карта скарбів дозволяє підглянути одну із закритих карт золотої жили.
КІНЕЦЬ ГРИ
Раунд закінчується, якщо колода порожня, якщо відкриті всі карти золотої жили або всі жетони гномів розміщені на полі. Гравці забирають отримане золото. Далі починається новий раунд. Всього гравці повинні зіграти три раунди. В кінці перемагає той, хто здобуде більше золота.
ОДИНОЧНИЙ РЕЖИМ
Настільна гра «Гноми-шкідники: Дуель» спочатку розроблялася для одного гравця. У соло-режимі гра протікає так само, як і в дуельному, тільки гравець відразу викладає перед собою отримані карти шкідництва і відразу руйнує останній фрагмент тунелю картою обвалу. Після третього раунду гравець підраховує добуте золото. У правилах є табличка, по якій можна оцінити свої успіхи. На цьому Гікач змушений розпрощатися, аж надто йому припекло перевірити свій нюх на золото і, якщо пощастить, стати володарем підземелля.