Кількість
|
Вартість
|
||
|
Атмосферне євро про створення циркового шоу. Настільна гра «The Magnificent» була розроблена в 2019 році. Авторів гри, Ейліфа Свенссона і Крістіана Амундсена Естбю, гікачі і гіки знають по хітовій настілці «Санта-Марії».
Грандіозна вистава гра: магія цирку
Гра ведеться на стильному ігровому полі з областю ярмарки, ронделями подорожей, головним шатром, осередками для нових афіш, треками вистав і переможних очок. Учасники - власники бродячих цирків - отримують ігрові планшети і пов'язані з ними карти імпресаріо. Вони по черзі виставляють фішки капелюхів на ділення треку вистав, беруть стартові самоцвіти, монети, фішки і жетони асистентів.
Ігровий процес The Magnificent
Партія триває 3 раунди. У кожному раунді гравці роблять по 4 ходи. На початку раунду потрібно кинути всі кубики і розмістити їх значеннями що випали в головному наметі.
Учасники ходять по черзі. Хід гравця складається з 3-х етапів:
- Вибір кубика
Гравець бере з головного шатра один кубик і виставляє на вільну карту свого імпресаріо. Бонус цієї карти можна використовувати в будь-який момент ходу.
- Підрахунок очок дії
Гравець підраховує кількість очок дії, підсумовуючи значення на тільки що розміщеному кубику і на кубиках того ж кольору, виставлених на інших картах своїх імпресаріо в поточному раунді. Прозорий кубик є джокером, його можна порахувати як кубик будь-якого кольору. Кожен скинутий самоцвіт додає 2 очка дії.
- Виконання дії
Поліміно, рондель і виставляння робочих
Можна виконати одну з 3-х дій:
- Будівництво. Сума очок дії визначає максимальний рівень будівництва. Гравець бере із запасу тетрісоподібні плитки. Їх кількість відповідає рівню будівництва, а колір - кольору обраного кубика. Плитки потрібно викладати в табір так, щоб вони стикалися хоча б однією клітиною. Закриваючи плитками клітини з бонусами, гравець відразу ж отримує їх.
- Подорож. Гравець пересуває фішку фургона на ронделі подорожі, що збігається з кольором вибраного кубика. Фургон переміщається за годинниковою стрілкою - максимальне число поділок, яке він може пройти, обмежене сумою очок дії. Можна пройти менше поділів. Долаючи ділення з символами самоцвітів і картами афіш, гравець отримує дані бонуси. Щоб отримати жетон шатра, потрібно зупинитися саме на цьому розподілі.
- Вистава. Гравець виставляє / переставляє фішку капелюха на вільний розподіл треку уявлень. Значення цього осередку не повинно перевищувати суму очок дії. Гравець отримує нагороди (переможні очки і монети) за карти афіш, якщо поруч з ними розміщені жетони шатра і якщо в таборі викладені необхідні плитки. Також потрібно скинути зазначені на картах самоцвіти.
Під час ходу гравець використовує ефекти осередків, займаних його фішками асистентів. Ефекти дозволяють перевернути обраний кубик іншою стороною, збільшити його значення, отримати монети, самоцвіти, купити карти афіш, вибрати інший колір плитки при будівництві, отримати додаткову велику плитку, просунути фішку фургона проти годинникової стрілки, перекласти карти афіш перед поданням, подвоїти бонус дії і т.п.
Кінець раунду і кінець гри
Раунд закінчується, коли всі походять з 4 рази.
Гравці підсумовують значення на кубиках окремих кольорів на своїх картах імпресаріо. Вони платять монети за найбільшою сумою. Також вони повинні заплатити стільки монет, яка сума значень на прозорих кубиках. Якщо монет не вистачає, розплачуватися доведеться переможними очками: 1 очко за кожну відсутню монету в першому раунді, 2 очка в другому і 3 очка в третьому.
Гравці беруть на ярмарку по одній карті імпресаріо і по одному жетону асистента, який лежить праворуч. Далі вони вибирають по одній зі своїх карт імпресаріо і отримують переможні очки відповідно до умов. Карта після цього скидається.
В кінці гри учасники підраховують очки за умови на всіх своїх картах імпресаріо і ділять суму на 2. Кожні 5 монет що залишилися приносять 1 очко. Невикористані самоцвіти можна викласти на незакриті клітини табору. Гравці отримують по 4 очки за кожен фрагмент табору, повністю закритий плитками (і самоцвітами).