Кількість
|
Вартість
|
||
|
Філ Еклунд, науковий ентузіаст та плодовитий гейм дизайнер, у настільній грі Greenland запрошує зануритися у труднощі та радості життя трьох північних племен. Гікач також наполегливо радить космічну фантазію цього автора - High Frontier 4 All.
Greenland гра: люди півночі
Граючи за одне з північних племен, учасники будуть:
- нарощувати свою популяцію;
- захоплювати більш вигідні місця для поселень;
- полювати на небезпечних тварин;
- атакувати та торгувати із сусідами;
- брати міжплемінні шлюби та красти чужих жінок;
- адаптуватися до кліматичних умов, що постійно змінюються;
- обирати між язичництвом та вірою в єдиного бога.
До третього видання ввійшло доповнення для четвертого гравця, яке до цього часу виходило окремо.
Ігровий процес Greenland
Кожен з ігрових раундів уособлює собою життя одного покоління та поділяється на шість послідовних фаз:
- Фаза подій (міграції тварин, кліматичні зміни, смерть старших членів племені, прибуття торгових кораблів);
- Призначення мисливців (мисливці вирушають на розвідування територій, добування їжі, атаки на інші племена, захоплення жінок);
- Співпраця (торгівля між племенами, укладання шлюбних союзів за спільною згодою сторін);
- Результати полювання (підрахунок жаданої здобичі та неминучих втрат);
- Одомашнення (годівля, догляд та приручення нових тварин);
- Дії розвитку (відкриття, культурний, релігійний та науковий розвиток).
Твої боги – твої ПО
У грі наявна унікальна система фінального підрахунку. Ключовий модифікатор для нарахування заповітних ПО являє собою головний, на думку автора, вибір, що його рано чи пізно кожен буде вимушений зробити:
- Політеїзм підійде більш агресивним мисливським племенам;
- В той час, як монотеїзм стане гарним здобутком для тих, хто обрав більш мирний, землеробський шлях розвитку.
Також у грі передбачено кооперативний та соло режими.