Кількість
|
Вартість
|
||
|
Спеціальний випуск «Імаджинаріуму» за мотивами відомих радянських мультфільмів. Чебурашка і Крокодил Гена, Левеня і Черепаха, Вінні-Пух і П'ятачок, Заєць і Вовк з «Ну, постривай!», Їжачок в тумані, Карлсон, Гікач, листоноша Пєчкін... Якщо ви ностальгуєте за цими героям, тоді «Імаджинаріум Союзмультфільм 2.0» - те, що прописав добрий лікар Айболить.
Не Діксітом єдиним...
Настільна гра «Імаджинаріум» - близька родичка популярної гри «Діксіт», ні в чому не поступається більш іменитій попередниці. Створена в 2011 році, гра дуже швидко стала лідером продажів, завоювала популярність у любителів творчих ігор і отримала безліч позитивних відгуків від авторитетних критиків. Як і «Діксіт», гра «Імаджинаріум» апелює до правої півкулі мозку і робить упор на почуття і уяву, пропонуючи гравцям задіяти інтуїцію і фантазію при роботі з візуальними образами.
Імаджинаріум: Гра в асоціації
В якості ігрового інструментарію використовуються карти з неймовірно красивими, але досить сюрреалістичними малюнками, до яких вельми складно підібрати асоціації. Учасники отримують по шість таких карт. У кожному раунді один з гравців стає ведучим. Ведучий вибирає карту, кладе її взакриту в центрі столу і оголошує свою асоціацію до неї. У відповідь гравці знаходять по одній карті, які, на їх погляд, найбільш відповідають асоціації ведучого. Після цього ведучий перемішує всі карти і викладає в ряд перед гравцями.
Відгадування карти ведучого
Гравці повинні відгадати карту ведучого. Для цього вони вибирають по одному жетону з числами, що відповідають порядковому номеру карти в ряду, одночасно відкривають їх і розміщують на картах. Гравці, які правильно відгадали карту ведучого, пересувають своїх слонів, а також слона ведучого на три поділки вперед по хмарній шкалі підрахунку очок. Для ведучого погано, якщо його карту не відгадає ніхто або, навпаки, всі гравці. У такому випадку його слон повертається на два або три ділення назад. За кожен жетон на своїх картах гравці отримують ще по одному переможного очку.
Наступні раунди
У наступному раунді гравці добирають по одній карті, а нового ведучого визначає напрямок ходу годинникової стрілки. Якщо слони досягають спеціальних значень на шкалі, гравці повинні придумувати асоціації за деякими ускладненим правилам.
Гра ведеться до тих пір, поки не закінчаться карти. Переможцем стає той, чий слон втік далі за шкалою переможних очок.