Кількість
|
Вартість
|
||
|
КАНАГАВА ГРА. ШКОЛА КАТАЛИ ТА ХОКУСАЯ
Прекрасна медитативна гра, апофеоз механіки збору сетів. Настільна гра «Kanagawa» була розроблена в 2016 році двома французькими геймдизайнерами - знаменитим Бруно Каталою («7 чудес: Дуель», «П'ять племен», «Кіклади», «Хістріо», «Раптор», «Гра престолів: Десниця короля», «Abyss») і Шарлем Шевальє («Sultaniya», «Masques» і теж «Abyss»). У 2016 році оформлення гри «Канагава» було високо оцінено на престижному конкурсі «Golden Geek». Наразі гра входить до ТОП-100 найкращих сімейних ігор на сайті «BoardGameGeek».
Перед вами польське видання. Ви можете купити російське видання.
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНІХ ПОЛОТЕН
Назва гри «Канагава» відсилає до найвідомішої роботі Кацусіки Хокусая - «Велика хвиля Канаґави». Колись Гікач знав одного Покусая, але він не був художником... Справжній Хокусай жив у місті Едо (зараз - Токіо). Саме там, в 1840 році, він відкрив школу малювання. Учасникам гри пропонується стати учнями великого художника й створити картину, за яку не доведеться червоніти перед старим майстром. Протягом гри вони будуть покращувати свої майстерні, підбирати потрібні фарби та переставляти пензлі. Той, хто набере найбільше очок гармонії, стане переможцем й отримає респект від самого Хокусая.
КАРТИ УРОКІВ
Карти уроків Хокусая поділені на дві частини: праворуч зображений фрагмент картини, а ліворуч - поліпшення для майстерні. Поліпшення дозволяють пересунути пензель, отримати додатковий пензель, узяти фішку помічника (майбутнього першого гравця) або відкласти карту до наступного раунду. Також на них вказуються символи пейзажів, які зможуть малювати учні. Гравці стартують з початковими полями, на яких вже є фрагмент з якоюсь порою року, пара пензликів, можливість переміщення пензлика та доступний для малювання тип пейзажу.
ПЕРЕБІГ ГРИ
Ігровий раунд складається з уроків (максимум - 3) і застосування отриманих знань. Перший гравець заповнює верхній горизонтальний ряд циновки, викладаючи карти уроків горілиць або долілиць, якщо відповідна клітинка зафарбована. Починаючи з першого гравця, учні по черзі вибирають один із стовпців і відразу розміщують карти як фрагменти картини або поліпшення для майстерні. Учасники можуть спасувати, щоб отримати більше карт в подальшому.
Отримавши та розташувавши карти, гравці відпочивають до кінця раунду. Але для тих, хто вирішив продовжити навчання, проводиться наступний урок. Перший гравець заповнює картами другий ряд, гравці по черзі вибирають вже по дві карти або пасують. Для найзатятіших проводиться третій урок, наприкінці якого можна отримати аж три карти.
РОЗМІЩЕННЯ КАРТ
Взявши карти уроків, гравці негайно застосовують отримані знання, доповнюючи ними свої картини або розміщуючи їх у майстерні (догори ногами). Учні отримують бонуси й користуються всіма можливостями поліпшень. Щоб намалювати фрагмент картини, пензлик повинен стояти на відповідному символі пейзажу. Кожен символ стрілок у майстерні дозволяє переставити пензлик на необхідний символ пейзажу.
ОТРИМАННЯ ДИПЛОМІВ
Гравець може негайно взяти диплом, якщо виконуються умови на його картині - є зазначені тварини, є певна кількість дерев, різних будівель, однакових або різних людей, однакових пейзажів у майстерні, а також вказана кількість стрілок і пензликів у майстерні. Кількість дипломів обмежена. Відмовившись від менш престижного диплома, учень вже не зможе претендувати на нього в подальшому.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується разом з колодою карт уроків. Або раніше, якщо картина одного з художників складається з одинадцяти карт. Учасники отримують переможні очки за:
- кожну карту уроку, рахуючи початкове поле;
- кожну карту в найдовшій послідовності одної пори року (гроза вважається джокером);
- значки гармонії на картинах і в майстерні;
- отримані дипломи;
- фішку першого гравця.
Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.