Кількість
|
Вартість
|
||
|
Комплексна економічна стратегія про виробництво електромобілів. Перше видання «Kanban: Automotive Revolution» побачило світ 2014 року. В 2018 році вийшла поліпшена версія «Kanban: Driver's Edition» з допрацьованими правилами, дерев'яними фішками автомобілів і двостороннім ігровим полем (на одному боці класичне поле, а на іншому - перемальований варіант). Після цього видання ліцензія на гру перейшла від видавництва «Stronghold Games» до автора Вітала Ласерди, а той відразу передав права своїм улюбленим «Eagle-Gryphon Games».
У 2014-15 роках Kanban гра ставала фіналістом конкурсу «The Golden Elephant Award» і номінантом конкурсів «Meeples 'Choice», «Goblin Magnifico», «Jogo do Ano» і «Golden Geek» в категоріях «Краща гра року» та «Краща стратегічна гра». «Канбан» від Stronghold Games отримав хороші оцінки й відгуки на сайті «BoardGameGeek» і увійшов до ТОП-100 найкращих стратегічних ігор усіх часів. Гікач анітрохи не сумнівається, що «Kanban EV» від «Eagle-Gryphon Games» буде ще ліпшим і швидко обжене в рейтингу попередню версію.
Делюксове видання Kanban: Electric Vehicles
«Kanban: Electric Vehicles» (2020 року) - перевидання настільної гри «Kanban» від компанії «Eagle-Gryphon Games». Ця версія може похвалитися новим дизайном, переробленими правилами, новими картами, соло-режимом і компонентами преміальної якості.
Двошарові перфоровані планшети гравців і двосторонній тестовий трек з пейс-каром. Красиві дерев'яні моделі електромобілів п'яти типів, дерев'яні кастомні міпли робітників і Сандри та дерев'яні фішки промов, що замінюють крісла з попередньої версії. Замість багатьох жетонів тепер теж використовуються тривимірні дерев'яні фішки, наприклад, маркери сертифікації, книжечки, ваучери, фішки різних частин автомобілів, маркери тижнів, виробничого циклу, наради тощо.
Автор гри - геніальний португальський геймдизайнер Вітал Ласерда. Гікачі та гіки, які полюбляють гардкорні євро, знають його за такими гітами, як «Галерист», «Лісабон», «Vinhos», «On Mars» і «План втечі». Проілюстрував «Kanban EV» знаменитий художник Ян О'Тул, що оформив усі перераховані вище ігри Ласерди, а також такі настілки, як «Rococo Deluxe», «Black Angel», «Pipeline», «Nemo's War» і «The Reckoners».
Kanban EV гра: виробництво електромобілів
«Канбан» (або «камбан») перекладається з японської як дошка / рекламний щит / вивіска. Це система візуальних підказок для працівників, що оптимізує та прискорює робочий процес. Змушує дотримуватися виробничого розкладу й сприяє реалізації проектів точно у термін. Уперше систему випробувала фірма «Toyota» в 1959 році. У 1962 році всі відділи виробництва та збуту автомобілів «Toyota» вже працювали за принципом «Канбан».
Гра «Kanban: Electric Vehicles» пропонує учасникам стати менеджерами великої автомобільної компанії. Впродовж партії вони будуть впроваджувати інновації, розробляти деталі, покращувати проекти, організовувати постачання деталей на фабрику та тестувати зібрані автомобілі. Вони намагатимуться зробити роботу машинобудівного заводу ефективнішою, сподобатися раді правління та просунутися по кар'єрних сходах.
Kanban EV - це повна симуляція роботи автомобільної фабрики на основі реальної економічної моделі. У грі бере участь неігровий персонаж - «злий» або «добрий» менеджер фабрики, який робить ігровий процес більш або менш кризовим. Ігровими таймерами виступають заводський цикл і години робочого тижня: вони запускають проміжні підрахунки очок і служать тригером закінчення партії.
Ігровий процес
Кожен раунд - це один робочий день. Він складається з двох етапів:
- Вибір відділу
Гравці та Сандра почережно вибирають відділи, в яких вони будуть працювати сьогодні. Заборонено вибирати той самий відділ два дні поспіль. У свій хід Сандра зазвичай займає першу доступну робочу станцію наступного відділу.
- Робота
Працівники виконують завдання в порядку свого розташування (зліва направо) на треку робочих станцій. На виконання роботи вони витрачають певну кількість змін. Не можна витрачати більш, ніж чотири зміни за один день. Виконавши завдання, втомлений робочий укладається полежати.
У відділах є тренувальні треки, де гравці можуть пройти навчання. Щоб просунутися по такому треку, потрібно витратити одну зміну. Дійшовши до кінця треку, гравець завершує навчання: він може розблокувати закриту частину свого планшета й отримати нагороду за сертифікацію.
- Відділ перероблення. Тут можна обміняти одну деталь на іншу. Це безплатна багаторазова дія.
- Управління персоналом. У цьому відділі містяться цілі заводу - сертифікати, автомобілі, проекти. Досягаючи цих цілей, гравці отримують крісла.
- Проектування. Витративши зміни, можна вибрати проекти та розмістити їх на своєму планшеті. Гравці, сертифіковані в проектуванні, можуть брати нові проекти зверху колод.
- Логістика. Гравець витрачає зміни, розміщує карту замовлення з руки, додає на загальний склад деталі у разі збігу символів, а потім відправляє карту замовлення під низ колоди й бере зверху нову. Деталі зі складу можна отримати за зміни.
- Складальна лінія. Щоб додати деталі з планшета на місце збирання, треба витратити зміни. Відповідний автомобіль переміщається по вказівниках. На місцях збирання окремої моделі можуть бути тільки різнокольорові деталі. Новий автомобіль даної моделі виставляється на початку лінії. Коли автомобіль досягає кінця лінії, він переїжджає на тестовий трек, а гравець набирає переможні очки. Збирання популярних моделей нагороджується кріслами.
- Тестування та інновації. Гравець може забрати автомобіль з текстового треку у свій гараж на планшеті, якщо витратить зміни та віддасть проект, на якому зображена та сама модель. Автомобілі на тестовому треку при цьому пересуваються. Коли перший автомобіль на треку перетинає поділку старт/фініш, в адміністративний відділ додається маркер зборів. Гравець може поліпшити проект і підвищити рівень деталі, витративши зміни. За поліпшення проекту дається 2 очки.
- Адміністративний відділ. Це робоче місце Сандри. Гравці можуть пройти тут навчання.
«Добра» Сандра нагороджує гравців переможними очками, а «зла» штрафує за неналежне виконання своїх обов'язків. Провівши оцінку у відділі, Сандра виконує ті чи інші завдання.
Якщо в адміністрацію був доданий маркер зборів, у кінці дня проводиться нарада. Протягом раунду гравці можуть обміняти крісла на крісла свого кольору за столом для нарад. Під час наради вони демонструють свої досягнення й отримують переможні очки.
У кінці тижня Сандра дає переможні очки за поліпшення моделей автомобілів, що перебувають у гаражах.
Підрахунок очок наприкінці гри
Коли маркер виробничого циклу досягає третьої поділки, а маркер тижневого треку - другої поділки, гра добігає кінця. Учасники дограють до кінця раунду. Потім вони беруться за фінальний підрахунок очок.
Використані крісла переносяться з адміністрації на планшети власників.
- кожен гравець викладає одне крісло на досягнення, за яке він хоче отримати очки;
- кожна зміна - це 1 очко;
- кожне крісло / книга / ваучер на деталь - це теж 1 очко;
- автомобіль у гаражі приносить очки згідно зі значенням моделі на полі тестування та інновацій;
- протестований проект приносить очки відповідно до вартості машини;
- гравці отримують очки за лідерство на треках навчання у відділах.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.