Кількість
|
Вартість
|
||
|
Граф, король і культ. Доповнення до Каркасона
«Carcassonne: Expansion 6 - Count, King & Robber» - велике доповнення для тайловикладальної настільної гри «Каркасон». У комплекті два двосторонніх планшета фортеці Каркассон, нові квадрати місцевості (серед яких квадрати з капищем і квадрати доповнення «Річка II»), фішка графа, квадрати й жетони короля та лицаря-розбійника. Якщо ви хочете зробити базовий «Каркасон» ще більш глибоким і різноманітним, тоді Гікач радить купити дане доповнення.
Міні-доповнення Річка 2
Гравці можуть використовувати квадрати з міні-доповнення «Річка II». Стартовий квадрат – квадрат із джерелом. Учасники спочатку викладають річку, поки не відкриється квадрат озера. Потім вони переходять до звичайних квадратів місцевості.
Граф і піддані в фортеці Каркассон
У цьому варіанті гри використовується планшет фортеці Каркассон. У фортеці є чотири квартали - палац, ринок, кузня й собор. На початку партії фішка графа ставиться в палац.
Якщо в ході гри учасник завершує об'єкт, але не отримує за нього очки (очки отримує суперник), він може виставити свого підданого в будь-який квартал фортеці Каркассон і перемістити фішку графа в інший квартал.
Якщо в процесі партії добудовується об'єкт, гравці можуть забрати підданих з відповідного кварталу фортеці і виставити на цей об'єкт, щоб отримати за нього очки:
- підданий з палацу може бути відправлений у місто;
- підданий з кузні - на дорогу;
- підданий з собору - в монастир.
Граф блокує підданих в поточному кварталі фортеці. Тобто цих підданих не можна відправляти на об'єкти, поки граф не перейде в інший квартал.
Наприкінці гри учасники можуть перемістити своїх підданих з ринку на поля, щоб заробити очки за сусідні завершені міста.
Король і лицар-розбійник
- Перехідний жетон короля дістається гравцеві, що завершив найбільше місто. Відповідний жетон короля викладається в цьому місті. Наприкінці гри власник жетона короля отримує по 1 очку за кожне завершене місто на полі.
- Перехідний жетон лицаря-розбійника дістається гравцеві, що завершив найдовшу дорогу. Відповідний жетон лицаря-розбійника викладається на цій дорозі. Наприкінці гри власник жетона лицаря-розбійника отримує по 1 очку за кожну завершену дорогу на полі.
Єретичний культ
Квадрати капища з цього модуля викладаються за звичайними правилами, тільки поруч з капищем не повинно знаходитися більше 1 монастиря. Виставлений на капище підданий стає єретиком. Тут застосовуються ті ж правила, що й для монастирів і ченців. Капище вважається завершеним, якщо воно оточене квадратами звідусіль. Гравець повертає підданого в запас і отримує 9 очок.
Якщо відбувається протистояння між ченцем і єретиком, то очки приносить тільки підданий, чий об'єкт був завершений раніше. Чернець і єретик повертаються до своїх власників.