Кількість
|
Вартість
|
||
|
КЛАСИКА НАСТІЛЬНИХ ІГОР
«Каркассон» є безперечною класикою настільних ігор. Вийшовши у 2000 році, «Каркассон» миттєво завоював серця любителів настільних ігор. Він став лауреатом найбільших світових конкурсів і премій, і до сих пір залишається таким же популярним, як і багато років тому. За рахунок своєї універсальності гра підійде і для сімейних посиденьок, і турнірів. Вона сподобається і тим, хто тільки починає знайомитися зі світом настільних ігор, і тим, хто вже встиг пограти в визнані шедеври. Ігровий процес начебто простий - бери зі стосу випадковий тайл та шукай для нього місце на полі, щоб не порушити картинку і правильно скласти пазл з дорогами що з'єднуються, полями і стінами міст. Однак тут починається найцікавіше.
МІПЛИ-РОБІТНИКИ
Термін «міпл» з'явився завдяки грі «Каркассон». Побачивши фішки робочих, виконаних у вигляді чоловічків, хтось сказав «Meeple» (неологізм, складений з двох слів «my» і «people» - мої люди), і з тих пір фігурні фішки робітників вже не називають інакше. Отже, в розпорядженні кожного гравця є 7 міплів. Коли гравець викладає черговий тайл, він може відразу розмістити на ньому одного з вільних чоловічків. Причому в залежності від обраного місця, міпл стає:
- в місті - лицарем;
- на дорозі - розбійником;
- монастир - ченцем;
- поле - селянином.
ПЕРЕМОЖНІ ОЧКИ
Кожен раз коли гравець завершує будівництво об'єкта, і на цьому об'єкті є міпли, власник цих міплів отримує переможні очки. Якщо закінчена дорога, тобто вона обмежена містом, монастирем або перехрестям, власник міплів-розбійників, що стоять на цій дорозі, отримує переможні очки в залежності від довжини дороги. Якщо добудоване місто, гравець отримує по 2 переможних очки за кожен квадрат міста. Якщо своїм викладанням тайла гравець завершує останню зону навколо монастиря, міпл-монах приносить 9 переможних очок. У всіх випадках міпли повертаються в запас власників. На відміну від перерахованих вище випадків, міпли-селяни не прибираються з полів. Вони приносять переможні очки в кінці гри, якщо є господарями поля (найбільша кількість міплів-селян на даному полі) - по 3 переможних очки за кожне добудоване місто, що межує з полем.
ЗАХОПЛЮЮЧА ЛОГІЧНА ГРА
При нескладному ігровому процесі гравцям буде над чим поміркувати. Для перемоги в грі необхідно гарне логічне мислення та вміння продумувати на кілька ходів вперед. Гра захоплює і розвиває одночасно, так що ви проведете час не тільки приємно, але і з чималою користю для себе.
Рекомендуємо звернути увагу на інші тематичні ігри з СЕРІЇ "Каркассон"