Кількість
|
Вартість
|
||
|
Нове видання гри «Каркассон. Мисливці та Збирачі» в більш стильному, сучасному оформленні. Шамани на квадратах дозволяють повернути до запасу одноплемінника з незавершеного об'єкта, каное відразу приносить 2 очка, звіроловна яма дозволяє підрахувати очки за мисливські угіддя, а менгіри в завершеному лісі дають додатковий хід. З'явилися й інші цікаві бонусні квадрати з пожежами, пастками тощо. Коротко кажучи, Гікач дуже радить пограти.
Каркассон. Мисливці та Збирачі гра: племена кам'яної доби
Тематичний випуск надзвичайно популярної гри «Каркассон» - Carcassonne: Hunters and Gatherers. Гравцям пропонується очолити первісні племена і позмагатися в полюванні і збиранні переможних очок. Учасники будуть викладати квадрати місцевості, виставляти своїх одноплемінників і будувати хатини.
Мисливці, рибалки та збирачі
Активний гравець може відправити міпла за плодами до лісу, змусити його рибалити на річці або покласти полювати в низині. Хатина ставиться на озері або на річковій ділянці. Закінчена річка приносить по одному очку за кожен квадрат місцевості, через який вона протікає, і по одному очку за кожну рибку в водоймі. Завершений ліс приносить по два переможні очки, а менгіри дозволяють викласти додатковий бонусний квадрат.
Хатини та звірі
Хатини в річкових системах і мисливці в низовинах дозволяють отримати переможні очки наприкінці гри. Хатини приносять по одному переможному очку за кожну рибину. Мисливці приносять по 2 переможні очки за оленів, мамонтів і зубрів. Кожен шаблезубий тигр загризає одного оленя в тій же низині, а значить, гравець не отримує очки за оленів у даному випадку. На відміну від інших «Каркассонів», незавершені ліси та річки не приносять ніяких переможних очок. Гравець, який набрав більше переможних очок, оголошується переможцем.
Не подобається тема? В такому разі Гікач радить подивитися на інші ігри з СЕРІЇ "Каркассон".