Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПІРАТСЬКА ВТЕЧА З ФОРТЕЦІ КАРТАХЕНА
Нове видання популярної логічної стратегії, розробленої в далекому 2000-му році. Гра присвячена легендарній піратській втечі з в'язниці Картахена в 1672 році. Учасникам пропонується очолити піратські зграї та якнайшвидше провести фішки через підземні коридори до рятівної шлюпки на березі.
У 2001-02 роках гра визнавалася хітом серед сімейних ігор конкурсу «Spiel des Jahres» і ставала переможцем конкурсу «Nederlandse Spellenprijs». У 2014 році гра «Картахена» також стала номінантом «Kinderspielexperten» у категорії «Краща гра для дітей від 8 до 13 років».
БАЗОВА ГРА
У базовому варіанті гри учасники переміщують фішки по підземному тунелю. Перемагає той, хто першим посадить в човен шістьох своїх піратів. На осередках підземного ходу зображені символи, що повторюють зображення на картах. У свій хід гравець може виконати до трьох дій. Є дві можливих дії – розіграти карту, пересунувши пірата вперед, або відправити пірата назад і добрати одну або дві карти.
Розігруючи карту, гравець переставляє будь-яку свою фішку на найближчий незайнятий осередок підземного ходу, відповідно зображенню на карті. Якщо попереду вже немає шуканого зображення, гравець саджає пірата в човен.
Щоб добрати карти, гравець може повернути свого пірата назад, зупинившись у найближчій комірці з одним або двома піратами. Осередки з трьома піратами гравець пропускає. Залежно від числа піратів в осередку гравець отримує одну або дві карти.
НОВЕ ВИДАННЯ ГРИ
Нова редакція отримала більш яскраве, барвисте оформлення. Вона містить у собі базову гру, і другу частину «Картахени» про пошуки лігва на острові Тортуга. Учасники можуть грати в кожну з частин окремо або змішати їх разом, щоб зробити гру ще цікавіше. У варіанті «Повна втеча» гравець може витратити дію, щоб перемістити човен до острова Тортуга або повернути її назад на пляж Картахени.
У варіанті гри «Морган» учасникам дозволяється пересувати чужих піратів уперед з метою отримання карт. У режимі «Флібустьєри» гравці втрачають зайві карти після розіграшу темної карти. У режимі «Чорна чаклунка Вуду» у карт з'являються спеціальні властивості, що дозволяють гравцям більш тісно взаємодіяти між собою і впливати на добір карт. Жетони зі скарбами дають можливість випробувати удачу – або отримати карти, або відправитися назад після зміїного укусу.
Завдяки своїй універсальності, а тепер і багатомодульності «Картахена» збере за одним столом абсолютно різних гравців – і дітей, і дорослих, і новачків, і гіків – причому всім буде однаково цікаво брати участь в цій напруженій гонці.
ВІДЕО