Кількість
|
Вартість
|
||
|
ТОПОВА ГРА РОЗЕНБЕРГА
Найбільш топова гра знаменитого німецького гейм-дизайнера Уве Розенберга, який створив «Печворк», «Листопад», «Гавр», «Агриколу», «На славу Одіна» і безліч інших прекрасних ігор. На даний момент «Каверна» займає 15-е місце в найпрестижнішому світовому рейтингу на сайті «BoardGameGeek». У 2013-14 роках гра ставала номінантом конкурсів «Golden Geek», «Meeples' Choice», «International Gamers Award» та переможцем конкурсу «Guldbrikken». У 2014 році «Каверна» також потрапила в список рекомендованих хітів австрійської «Гри року» - «Spiel der Spiele».
МАСШТАБНА ЕКОНОМІЧНА СТРАТЕГІЯ
Настільна гра «Каверна: Печерні фермери» успадковує ідеї класичної «Агріколи», розвиває їх і розширює до вселенських масштабів. Що стосується всесвіту, то тепер, на відміну від «Агріколи», дії гри відбуваються не в середньовіччі, а в якомусь фентезійному світі, населеному гномами. Учасники гри беруть під свій контроль сімейства гномів, що складаються спочатку всього з двох представників. Протягом партії гравці будуть збільшувати чисельність сімейств, облаштовувати свої печери, займатися тваринництвом і сільським господарством, ходити в збройні походи, а в кінці деяких раундів збирати урожай і долати продовольчі кризи.
РОЗМІЩЕННЯ РОБІТНИКІВ
Як і в більшості економічних ігор, в «Каверні» використовується найпопулярніша євро-механіка - розміщення робітників. В ході раунду кожен гном може зробити одну дію, зайнявши вільну карту дії і отримавши належні бонуси. Гравці можуть взяти плашки лугів, полів, рудників і шахт, вирубати ліси, засіяти поля, збільшити сім'ю, викувати зброю, відправитися в похід і повернутися з нього з різними трофеями, залежними від сили зброї.
Будівельні матеріали, рубіни, овочі, злаки та їжу гравці поміщають у свій запас, а тварин – на свої планшети. У хлівах і на пасовищах можна утримувати більше тварин, зайвих тварин можна прилаштувати у привходовому житлі, кабанів відправити в ліси, а ослів – на рудники і в шахти.
ФАЗА ВРОЖАЮ
Після шостого раунду починають відкриватися жетони врожаю або неврожаю. Коли активується фаза врожаю, спочатку засіяні поля приносять гравцям овочі та злаки, а потім гравці витрачають по дві їжі на годівлю кожного свого гнома. В якості їжі можна використовувати товари. Якщо їжі все одно не вистачає, гравці отримують жетони жебраків, які віднімають переможні очки в кінці партії. Фаза врожаю завершується етапом розведення тварин, при якому всі пари тварин дають потомство.
ПІДРАХУНОК ОЧОК У КІНЦІ ГРИ
Гра закінчується після закінчення дванадцяти раундів. Гравці отримують переможні очки за тварин і віднімають очки за відсутні типи тварин. Потім вони додають очки за злаки, овочі та рубіни. Незабудовані ділянки віднімають по одному переможному очку. До отриманого результату гравці додають переможні очки, зазначені на побудованих плашках. І нарешті втрачають очки за золоті монети і жетони жебрацтва. Гравець з найбільшою підсумковою сумою переможних очок стає переможцем.
Любителям пограти удвох Гікач може порекомендувати дуельний варіант гри "Каверна: Печера на печеру".