895 грн
|
|
895 грн
|
платежі
по 298 грн
платежі
по 448 грн
Видавець | BombatGame |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 30 - 60 минут |
Гравців | 3 - 5 |
Вік | 10+ |
Основний розділ | Стратегії |
Додатковий | Настільні ігри, Українське, 10-13 років, Історія |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
Ігрове поле, золоті, фішки походів, 5 карт гетьманів, колода карт завдань, 25 гетьманських печаток, 57 карт дій, фішка гетьмана, книга правил. |
Штрихкод | 4820172800248 |
ЗОЛОТА ДОБА КОЗАЦТВА
Захоплююча історична стратегія, присвячена великим походам запорозьких козаків в XVI-XVIII століттях. Гравцям пропонується стати отаманами, перенестися на Січ і поборотися за гетьманську булаву. В ході гри вони будуть вирушати у військові походи, щоб звільнити і об'єднати українські землі. Гетьманом стане найуспішніший полководець і дипломат, який досягне цілей на отриманій карті гетьмана та картах додаткових завдань - досягнень, міст і поселень.
ПІДГОТОВКА ДО ГРИ
На початку партії учасники отримують карти гетьманів - Богдана Хмельницького, Івана Мазепи, Петра Сагайдачного, Петра Дорошенка або Северина Наливайка - та по три карти додаткових завдань, з яких вони залишають собі дві. Гетьманом стає найстарший гравець. Або Гікач пропонує визначити гетьмана випадковим чином.
Гравці отримують по сім золотих і по чотири карти дій - наказів та/або непокори. Карти наказів розігрує тільки гетьман; всі отамани, що приєдналися до нього, беруть по одній карті дії з колоди і отримують від гетьмана вказану кількість золотих. Карти непокори дозволяють не підкоритися наказу, заплативши гетьману певну кількість золотих.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Чинний гетьман може виконати одну з двох дій - відректися від гетьманської булави або розіграти карту наказу. Гетьман автоматично відрікається від влади, якщо у нього немає карт наказів. На розіграній карті гетьман вибирає актуальний наказ. Отамани по черзі або приєднуються до гетьмана, або розігрують карти непокори. Якщо у гетьмана закінчуються золоті, він повинен відректися від влади. Булаву гетьмана завжди отримує найбагатший отаман.
Походи запорізького війська відмічаються червоними фішками. Розігравши карту «Похід» або «Набіг» гетьман вибирає крайню фішку на полі, від якої продовжиться похід, і перераховує міста і поселення, через які пройде похід. На захоплене місто гетьман замість фішки кладе свою печатку. Чорні фішки викладаються при розіграші карт непокори. Такі фішки блокують шлях.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, коли один з гравців викладає на поле всі свої фішки походів. Раунд дограється до кінця. Після цього гравці відкривають свої карти таємних завдань і отримують переможні очки, якщо їх вдалося виконати. Додатково гравці отримують очки за захоплені міста і поселення. Якщо гравець використовував всі свої фішки походів, він отримує п'ять очок, а якщо ні - втрачає по одному очку за кожну фішку, що залишилася. Переможцем стає гравець з найбільшою кількістю очок.
ОГЛЯД