950 грн
|
|
950 грн
|
платежі
по 317 грн
платежі
по 475 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 45x68 (100 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 45x68 (50 шт) - 4 пачки |
---|---|
Видавець | FeelIndigo |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 15 - 30 хвилин |
Гравців | 2 |
Вік | 11+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Творчі |
Додатковий | Настільні ігри, Кооперативні, Новачкам, Швидкі, Дуельні, Кодові імена, На асоціації |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
200 карток 100 двосторонніх карток з ключем 15 карток агентів 1 картка вбивці 11 жетонів часу 1 блокнот з картами місій 1 підставка під картки |
Інші видання | Англійське видання |
Кооперативна версія знаменитих «Кодових імен», призначена для двох гравців. У гру можна грати й великою кількістю гравців, якщо розділитися на дві команди. Базова механіка «Кодових імен» не зазнала принципових змін у версії «Дует»: гравці отримують підказку – слово+цифру – і за асоціаціями, які викликає у них задане слово, намагаються знайти на полі відповідні карти. Якщо гравці знайдуть усіх своїх агентів у відведений строк, що відміряється жетонами часу, і при цьому не наткнуться на вбивцю, вони перемагають у грі.
Гра «Кодові імена. Дует» має такі відмінності від базової гри:
Для більшої цікавості у грі «Кодові імена. Дует» передбачені місії. В місіях зазначається кількість використовуваних жетонів часу та число можливих помилок, коли гравець відкриває не карту агента, а карту мирного жителя. Пройшовши одну місію, гравці переходять до наступної відповідно до карти у шпигунському блокноті. В якихось місіях більше жетонів, в якихось менше, десь потрібно зробити менше помилок, а десь, наприклад, у Монте-Карло чи Ватикані, не зробити їх зовсім.