950 грн
|
|
950 грн
|
платежі
по 317 грн
платежі
по 475 грн
Видавець | FeelIndigo |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 25 хвилин |
Гравців | 2 - 5 |
Вік | 3+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Для дітей |
Додатковий | Настільні ігри, Розвивальні, 2-3 роки, Кооперативні, Сімейні, На кубиках, Новачкам, Швидкі, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
1 ігрове поле 1 фігурка кольорового монстрика 1 фігурка дівчини 1 гральний кубик 8 баночок для зберігання емоцій 2 полички для баночок 5 жетонів емоцій |
Артикул | LFCACB181 |
Штрихкод | 8436017227369 |
У грі «Кольоровий Монстрик» малі учасники кидатимуть кубик та переставлятимуть полем фігурки милого чудовиська й дівчинки, щоб впорядкувати по баночках жетони різноманітних емоцій: злості, щастя, страху, суму й спокою. Запам'ятовуйте, де яка баночка стояла на полиці, щоб розмістити у неї відповідні жетони перш ніж монстрик засне, та діліться своїми емоціями у цій доступній та дружній грі!
Прості маніпуляції з гральним кубиком для найменших гравців ви також можете випробувати у грі «Hopp Hopp Haschen», потренувати пам'ять можна із грою «Монстри до шафи», а якщо бажаєте чогось більш розмовного й творчого для гри із дорослішими дітлахами, спробуйте «Креатив» або «Кубики історій Рорі».
Гра «The Color Monster» є кооперативною, й вашою спільною метою буде встигнути розмістити у банках усі кольорові жетони емоцій до того, як засне монстрик. Монстрик же засинає, якщо на полиці стоятиме вже три відкритих різноколірних баночки
Гравці по черзі кидають кубик та переміщають фігурки на ігровому полі. Якщо після переміщення фігурки монстрика й дівчинки стоять на одній і тій само комірці, гравець бере жетон кольору поточної комірки й розповідає, яка подія може викликати у нього відповідну емоцію. Після цього гравець бере баночку з полички й таємно перевертає її, якщо вона ще не перевернута. Якщо це баночка підхожого кольору, розмістіть у ній жетон, якщо ні - поставте її назад на полицю закритою стороною назовні у тому ж місці, а жетон покладіть назад на комірку.
Якщо ви відкриєте баночку з різноколірним візерунком, поставте її між будь-якими двома іншими баночками відкритою стороною назовні. Якщо ви відкриєте три таких різноколірних баночки, монстрик піде спати й доведеться почати гру заново.
Ви можете зустріти на гранях кубика такі значення:
З кольорами все ще простіше: