Кількість
|
Вартість
|
||
|
ROOT: Підземний світ доповнення: інші часи, інші вороги
Доповнення «ROOT: Підземний світ» додає нові фракції та поля для баталій до інноваційної казкової стратегії. Гікач неодмінно буде тестувати їх усі. Що пропонує зробити й вам у найближчому майбутньому!
Занадто тісний світ - нові фракції до гри Root
Ніхто особливо не цікавився питаннями Підземного Світу до того моменту, поки Підземний Світ не почав цікавитися питаннями Світу Верхнього.
І ось уже нові фракції полишають затишну напівтемряву власних домівок:
- Велике Підземне Герцогство - фракція з імперськими амбіціями, що займається постійним розповсюдженням власного впливу, відрізняється високою гнучкістю та здатна швидко захоплювати перевагу у будь-якому конфлікті. Кроти можуть підкопуватися завдяки тунелям до будь-якої галявини, тоді як до їхньої Нори, головного лігва, нікому немає ходу.
- Підпільний союз Воронів - утаємничене об’єднання із туманними цілями, що ефективно використовує силу своїх ворогів проти них самих. Основною перевагою фракції є використання восьми жетонів змов, які можна розмістити або активувати на світанку. Завдяки цим жетонам Ворони можуть підірвати усе на галявині чи заблокувати суперників на ній, викрадати карти в інших гравців або влаштовувати бойові рейди.
Два нових поля для зіткнення в Озерному або Гірському краю
Два нових поля із доповнення «Підземний світ» комбінуються із фракціями як базової гри, так і доповнення «Річкові народи», і додає до партій додаткові правила:
- Озерний край та паром - паром дозволяє кожному гравцю один раз переміститися до будь-якої іншої локації, що розташована на березі. Після цього гравець також бере 1 карту на руку.
- Гірський край та закриті проходи - на початку гри деякі стежки будуть закриті особливими жетонами, які можна прибрати завдяки ефекту карт (також надає 1 ПО), після чого простір між двома раніше не сполученими галявинами перестає вважатися хащами.