Кількість
|
Вартість
|
||
|
Найкраща сімейна гра
Чудова сімейна гра про створення пташиних заповідників. Настільна гра «Wingspan» вийшла в світ у 2019 році. Того ж року вона стала переможцем конкурсу «Spiel des Jahres» у номінації «Гра року для експертів». Стрімкою ластівкою «Wingspan» влетіла у ТОП кращих ігор на сайті «BoardGameGeek» (наразі вона входить у ТОП-20, але Гікач впевнений, що це далеко не межа) й шулікою вчепилася в перше місце рейтингу кращих сімейних ігор, змістивши з трону його величність «Азул».
Де твої «Крила», які я вподобав колись?
Настільна гра «Крила» - нескладна економічна стратегія з чудовими компонентами. Учасники стануть орнітологами, колекціонерами та простими любителями птахів - і займуться заселенням і розведенням пернатих у природних заповідниках.
На початку партії на спільний планшет цілей викладаються жетони. У годівницю кидаються кубики. Гравці отримують особисті планшети заповідників, фішки дій, жетони корму, випадкові карти бонусів і птахів. За кожну залишену карту птаха потрібно скинути один жетон корму.
Ігровий процес Wingspan
Партія триває рівно чотири раунди. Гравці ходять по черзі, використовуючи фішки дій. Коли всі фішки дій будуть виставлені, раунд закінчується. У свій хід гравець виконує одну з чотирьох дій:
- Викладає карту птаха з руки на свій планшет, займаючи першу (зліва направо) незайняту клітинку у вибраному рядку. На карті птаха вказується ареал проживання (тобто допустимий рядок на планшеті - ліс, степ, болото) і необхідний корм. Фішка дій розміщується над відповідним стовпцем. Там же зазначено, скільки яєць треба віддати за розміщення.
- Отримує корм з годівниці. Фішка дій виставляється на першу (зліва направо) незайняту картами птахів клітинку цього ряду. Гравець вибирає вказану кількість кубиків з годівниці й отримує відповідні жетони корму. Потім фішка дій переміщається справа наліво на початок рядка, активуючи коричневі властивості всіх лісових птахів у рядку.
- Кладе яйця на птахів. Фішка дій виставляється на першу (зліва направо) незайняту картами птахів клітинку цього ряду. Гравець бере вказану кількість яєць і викладає їх на карти птахів, з огляду на ліміт кладки. Потім фішка дій переміщається справа наліво на початок рядка, активуючи коричневі властивості всіх степових птахів у рядку.
- Отримує карти птахів. Фішка дій виставляється на першу (зліва направо) незайняту картами птахів клітинку цього ряду. Гравець бере з авіарія-вольєра або з колоди вказану кількість карт птахів долілиць. Потім фішка дій переміщається справа наліво на початок рядка, активуючи коричневі властивості всіх болотних птахів у рядку.
Раунд закінчується, коли гравці виставлять усі свої фішки дій (зробивши відповідну кількість ходів). Гравці відзначають фішками дій виконані цілі, залишаючи їх на планшеті. Таким чином, у наступному раунді у кожного гравця буде на одну фішку дій менше.
Визначення переможця
Зігравши чотири раунди, гравці підводять підсумки. У блокноті для підрахунку очок зазначаються:
- очки за карти птахів на особистому планшеті заповідника (вказані на картах);
- очки за карти бонусів;
- очки за цілі (вказані на планшеті цілей);
- очки за корм, що залишився, яйця і підкладені карти.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.