Кількість
|
Вартість
|
||
|
МІНІМАЛІСТИЧНА КОСМІЧНА СТРАТЕГІЯ
Стратегічна гра на кубиках, в якій учасники займуться будівництвом космічних імперій. Настільна гра «Tiny Epic Galaxies» була розроблена у 2015 році Скоттом Олмсом, автором «Будиночка на дереві» та інших представників крихітної епічної серії – «Tiny Epic Zombies», «Tiny Epic Kingdoms», «Tiny Epic Quest» тощо.
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Tiny Epic Galaxies".
НАЙКРАЩА СОЛО-ГРА 2015 року
У 2015 році «Крихітні епічні галактики» стали номінантом конкурсу «Golden Geek» у категорії «Найкраща стратегічна гра» і переможцем в категорії «Найкраща соло-гра». Ця нескладна й недовга стратегія відмінно грається за будь-якої кількості учасників. На думку Гікача, гра буде цікава як новачкам, так і досвідченим гравцям, що відпочивають від «Сутінків імперії».
ПЕРЕД ПОЧАТКОМ КОЛОНІЗАЦІЇ
На початку партії гравці отримують по одній карті галактики й виставляють маркери на стартових поділках рівня імперії, знань і енергії. Космічні кораблі розміщуються в центрі карти галактики та на шкалі флоту. Гравці отримують по дві карти секретних місій і залишають собі по одній. У центрі столу розміщується колода планет і відкривається початковий ряд планет.
БУДІВНИЦТВО КОСМІЧНОЇ ІМПЕРІЇ
Гравці ходять по черзі. Активний гравець кидає стільки кубиків, скільки вказано на шкалі його рівня імперії. Значення на випалих гранях - доступні гравцеві дії. Гравець може перекинути будь-яку кількість кубиків. Перше перекидання безкоштовне, а кожне наступне коштуватиме одну одиницю енергії. Щоб повторити якусь дію, потрібно витратити одну одиницю знань.
Гравець може виконати наступні дії:
- перемістити корабель з карти галактики на карту планети або з планети на планету. Корабель може або зробити посадку й активувати ефект планети, або вийти на орбіту, зайнявши стартову поділку треку колонізації;
- отримати по одній одиниці енергії за кожен свій корабель, присутній на карті галактики і на планеті, що дає енергію;
- отримати по одному знанню за кожен свій корабель, присутній на планеті, що дає знання;
- просунутися по дипломатичному треку колонізації планети. Колонізація завершується на фінальній позначці, тоді гравець отримує карту планети;
- просунутися по економічному треку колонізації планети. Колонізація завершується на фінальній позначці, тоді гравець отримує карту планети;
- виконати дію на карті колонізованої планети або своєї галактики. Гравець може підвищити рівень імперії, витративши енергію або знання. Чим вищий рівень імперії, тим більше кубиків кидає гравець і більше кораблів використовує.
КІНЕЦЬ ГРИ
Партія триває доти, доки хтось не набере 21 переможне очко. Коло дограється до першого гравця. Після цього учасники переходять до підрахунку очок, підсумовуючи очки за колонізовані планети, за поточний рівень імперії та карти секретних місій. Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.