Кількість
|
Вартість
|
||
|
«ЦИВІЛІЗАЦІЯ» В МІНІАТЮРІ
Мінімалістична стратегія на півгодини з механіками великої і серйозної гри цивілізаційного типу. Гравцям пропонується очолити різні фентезійні народи і поборотися за владу в королівстві. Учасники будуть розширювати свої володіння, воювати і укладати союзи, будувати вежі і збирати ресурси, торгувати і досліджувати магію. В кінці партії переможе гравець з найбільшою кількістю очок.
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Tiny Epic Kingdoms (second edition)".
КРАЩА ПНП-ГРА 2013 РОКУ
Настільна гра «Tiny Epic Kingdoms» була розроблена американським геймдизайнером Скоттом Олмсом, якого читачі Гікача добре знають по «Будиночку на дереві» і іншим іграм із крихітної епічної серії – «Tiny Epic Galaxies», «Tiny Epic Zombies», «Tiny Epic Quest» і т.д. У 2013 році «Крихітні епічні королівства» стали кращою ПНП-грою за версією конкурсу «Golden Geek», а в 2014 році офіційно вийшли в світ.
ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ПАРТІЇ
Кожен учасник отримує по одній унікальній карті раси і одній випадковій карті території. В одну з областей на карті території виставляється дві фішки армії. Далі гравець розміщує фішки мани, руди і їжі на лічильнику ресурсів своєї карти раси - так, щоб сумарна кількість ресурсів була рівною шести. У центрі столу викладаються карти дій і веж.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці ходять по черзі. Активний гравець вибирає одну з доступних дій на карті дій, поклавши на неї фішку щита. Якщо ВСІ дії на цій карті вже зайняті щитами, гравець попередньо оновлює її, прибираючи всі щити.
Гравець може виконати обрану дію. Інші гравці по колу або теж виконують обрану дію, або збирають ресурси. При зборі ресурсів всі контрольовані області лісу приносять ману, гори - руду, рівнини - їжу, а руїни - будь-який ресурс на вибір гравця.
ДІЇ
Бувають такі дії:
- Патрулювання. Гравець переміщує одну свою армію в сусідню область на тій же карті території. Не можна переміщатися через воду і скелі.
- Похід. Гравець переміщує одну свою армію з крайньою області карти території на крайню область іншої карти території.
- Будівництво. Гравець просуває фішку своєї вежі по треку на карті веж, витративши стільки руди, яке значення нового рівня.
- Дослідження. Гравець просуває фішку досліджень по треку магії на своїй карті раси, витративши стільки мани, яке значення нового рівня. Відтепер діють всі унікальні здібності, зазначені на поточному рівні і нижче.
- Мобілізація. Гравець додає нову армію з запасу, витративши їжу за загальною кількістю своїх армій на всіх картах.
- Торгівля. Гравець обмінює одні свої ресурси на інші за курсом 1 до 1.
ВІЙНА
Коли в одній області зустрічаються армії різних гравців, починається бій. Противники таємно вибирають на кубиках межі з числами - це ресурси, які вони готові витратити в бою. Кожна мана дорівнює двом одиницям, а руда - одній одиниці ставки. Можна також вибрати білий прапор на знак відмови від бойових дій.
Гравці прикривають кубики руками і показують свої ставки одночасно. Виграє той, хто поставив більше. Щоб відступити в сусідню область, той хто програв повинен витратити їжу за кількістю його армій на картах. Інакше - його армія забирається в запас. Якщо обидва гравця вибрали білі прапори, вони припиняють конфлікт і стають союзниками.
КІНЕЦЬ ГРИ
Дзвіночок лунає, якщо хтось:
- мобілізував всі свої армії;
- досяг останнього рівня на мапі веж;
- досяг останнього рівня дослідження магії.
Партія дограється до наступного оновлення карти дій. Гравці переходять до підрахунку очок. Вони підсумовують очки за армії в грі, за рівень дослідження магії і високої башти. Також переможні очки приносять столичні області. Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.