Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 57.5x89 (100 шт) - 1 пачка
Протектори 70x120 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 2 пачки
Преміальні протектори 70x120 (50 шт) - 2 пачки
Видавець Ігромаг
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 90 - 120 хвилин
Гравців 1 - 5
Вік 13+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Міти Ктулху, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Соло
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

книга правил
17 двобічних тайлів
планшет сценарію
12 карт божевілля
3 базові кубики
5 бонусних кубиків
5 кольорових підставок
30 маркерів щупалець
49 жетонів
коробка прадавнього - Ктулху
мініатюра "Зоряний Виплодок"
мініатюра "Ктулху"
9 жетонів Рльєха
8 карт міфу"
карта прислужників
4 карти втілення прадавнього
коробка прадавнього - Хастур
4 мініатюри "послідовник Хастура"
мініатюра "Хастур"
12 жетонів жовтого знаку
8 карт міфу"
карта прислужників
4 карти втілення прадавнього
6 коробок епізодів
10 дослідників
10 планшетів дослідників
10 мініатюр культистів
18 мініатюр монстрів

Настільна гра Ктулху: Смерть може вмерти (Cthulhu: Death May Die)

В наявності
Артикул: HW10405
3 920 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Кооперативна гра про великого папочку Ктулху з купою коробочок. Настільна гра «Cthulhu: Death May Die» була розроблена в 2019 році. Її авторами виступили «король ареа контрола» Ерік Ленг (добре відомий читачам Гікача по іграх «Кров і лють», «Хрещений батько. Імперія Корлеоне», «Сонце, що сходить» і т.д.) і знаменитий Роб Давіо, що впровадив свої легасі-коробочки в такі ігри, як «Ризик», «Пандемія» і «Зрада в будинку на пагорбі».

 

Ктулху: закликати і знищити

За сюжетом божевільні герої-детективи намагаються призвати Стародавнього, щоб відсипати йому по самі не балуйся. Перед початком партії гравці вибирають один набір Стародавнього (в базовій грі представлені Ктулху і Хастур) і один з шести базових епізодів.

У коробці Стародавнього будуть фігурка самого жахливого божества, мініатюри його союзників, жетони, карти поплічників, рівнів і Мітів. У коробочці набору епізоду ви знайдете схему ігрового поля, опис ритуалу і здібностей монстрів. За рахунок різних поєднань Древніх і епізодів забезпечується дуже хороша реіграбельность. Але ж будуть ще і доповнення!

 

Набори епізодів

На картах епізодів вказуються спеціальні дії сищиків в поточному сценарії, способи переривання ритуалу і події, які трапляються при просуванні Стародавнього по треку призову. У кожному наборі є 15 карт знахідок - предметів, союзників і станів. Виконавши умови на карті знахідки, гравець отримує знахідку і підсовує карту під ліву чи праву сторону свого планшета. Крім того, набори епізодів містять карти Мітів і необхідні для сценарію жетони.

 

Планшети дослідників

У кожного детектива свій унікальний планшет. На планшеті є треки втоми, здоров'я і розуму. Підвищивши втому, гравець може перекинути один кубик. Отримуючи рани або втрачаючи розум, гравець просуває фішки мацаків відповідними треками - і гине, коли ці фішки добираються до черепів в кінці.

Коли мацак досягає поділки на треку розуму, зазначеного як поріг божевілля, гравець розігрує карту божевілля і підвищує рівень будь-якої навички. У деяких випадках гравець отримує зелений бонусний кубик. Підвищуючи рівні навичок, гравець відкриває нові бонусні здатності або активує постійні ефекти.

 

Ігровий процес «Ктулху: Смерть може померти»

Хід гравця складається з чотирьох етапів:

  1. Дії

Гравець може виконати три дії. Завжди доступні 4 стандартні дії. Ще є дві спеціальні дії, які описані на карті вибраного епізоду.

  • Біг. Герой пересувається на відстань до трьох областей. Вороги з пройдених областей спрямовуються навздогін, а на планшет дослідника додають стільки жетонів вогню із запасу, скільки їх є в пройденій зоні.
  • Атака. Герой атакує одного ворога в поточній області, кидаючи три чорних кубики і, можливо, бонусні зелені кубики. Кожен символ успіху що випав (знак оклику) завдає ворогові одну рану. Ворог вмирає, коли число ран стає рівним показнику його здоров'я. Стародавнього атакувати не можна, поки не перерваний ритуал. За кожен символ мацака що випав дослідник втрачає одну одиницю розуму.
  • Відпочинок. Тільки в області, де немає ворогів. Гравець може вилікувати свої потрясіння (втому) й рани щонайбільше на 3 пункти загалом.
  • Обмін. Гравець може обмінятися будь-якою кількістю карт предметів і / або союзників з детективами в тій самій області.
  1. Карта Міту

Гравець розігрує верхню карту Міту, а потім скидає її. На карті Міту можуть бути знаки, що впливають на пробудження Стародавнього. Ефекти карти активують ворогів і додають нових в області з брамою.

  1. Дослідження / бій

Якщо в поточній області немає ворогів, гравець досліджує її, відкриваючи верхню карту з колоди знахідок. В іншому випадку кожен ворог атакує дослідника. За ворога кидаються кубики, зазначені на його карті. Успіх - це рана, мацак - втрата розуму. Можна перекидати кубики ворога, збільшуючи власну втому.

  1. Ефекти кінця ходу

Гравець розігрує жетони вогню на планшеті, кидаючи таку ж кількість кубиків. Кожен успіх завдає одну рану, кожен мацак призводить до втрати однієї одиниці розуму. Кубики можна перекидати, підвищуючи втому.

Якщо в скиданні лежать три карти зі знаками призову Стародавнього, його фігурка (або жетон безвиході) просувається по треку призову на одну поділку. Після цього всі карти Міту замішуються зі скидання назад в колоду.

Древній з'являється на полі, коли його фігурка добирається до червоного поділу треку призову АБО гравцям вдається перервати ритуал. На трек призову, на поділ, який займав Древній, кладеться жетон безвиході. Тепер цей жетон буде просуватися по треку замість Стародавнього. Гравці повинні перемогти Стародавнього до того, як жетон безвиході дійде до кінця треку.

 

Кінець гри

Гравці програють, якщо хтось із них гине або божеволіє, а Стародавній ще не прокинувся. Якщо Стародавній вже на полі, гравці, що залишилися продовжують партію.

Стародавнього можна атакувати лише після того, як був перерваний ритуал. Інакше гравці не зможуть йому нічого зробити, навіть якщо він знаходиться на полі, в тій самій локації. Щоб перемогти Стародавнього, потрібно послідовно знищити всі карти його рівнів.

 

Відеоогляд настільної гри Ктулху: Смерть може вмерти (Cthulhu: Death May Die)

Гра чудова. З моменту покупки рахунок: гравці 3, ктулху 2. Але все ще попереду. Дякую TheDrotUA за огляд( через це і надумав купити) і магазину Geekach за швидкість і якість)
Відповісти
Kalinin Serhii, дякуємо за гарний відгук!
Відповісти
Ще не чути хоч якісь дати українізації Fear of the Unknown?)
Відповісти
Kalinin Serhii, на жаль, поки ні.
Відповісти
Планируется ли перевод второго сезона (Fear of the Unknown - третий, так понимаю) и четвертый? А также дополнительные Древние - Йог-Сотот и Шуб-Ниггурат?
Відповісти
Костенко Сергій Миколайович, на жаль, немає інформації. Лише відомо, що планується локалізація "Fear of the Unknown".
Відповісти
Вітаю, в мене виникло одне питання, стосовно карти розладу "повторювана травма", там сказано " візьміть останню карту міфу без символу виклику, яку витягнув будь-який гравець, покладіть біля цієї карти та зберігайте, поки її не затасують." Цей процес відбувається не тільки підчас спалахів божевілля а й в будь-який інший момент? Чи потрібно кожного разу заміняти карту міфу як тільки витягнуть іншу без символу виклику? І чи затасовують її разом з усім актуальним скидом, навіть якщо ти її ще не використав, бо не було спалаху божевілля, чи лиш після твого використання?
Буду вдячний за пояснення
Відповісти
Дмитро Шелест, добрий день. Щоразу, коли витягується карта міфу без символу виклику, після розкриття вона кладеться поруч із вашою картою божевілля (замінюючи будь-яку карту, що вже там лежить). Щоразу, коли карта міфу викликає оновлення старої карти, візьміть карту поруч із картою божевілля (якщо вона є) і затасуйте її назад до решти карт (це означає, що тепер у вас немає карти поруч із картою божевілля). Це відбувається абсолютно незалежно від спалахів божевілля, а сама карта не має ніякого подальшого ефекту, окрім випадків, коли активують ваше божевілля. Коли ви активуєте спалахи божевілля, тільки тоді ви повинні звернути увагу на те, чи лежить карта міфу поруч з картою божевілля. Якщо так, ви активуєте цю карту. Карта нікуди не зникає, і її можна активувати знову, якщо ви активуєте спалах божевілля, перш ніж її замінять або перетасують назад у колоду.
Відповісти
Чи будуть продаватися додаткові кубики до гри? Часто стикаємось з ситуацією, коли тяжко відслідковувати кидки/перекидки більшої кількості кубиків, ніж йде у комплекті.
Відповісти
AvalorTheDoomed, на жаль, поки не планується.
Відповісти
Мені здається, що нове доповнення, анонсоване Ігромагом буде містити набір кубиків, адже воно може гратися без основної гри.
Відповісти
Нарешті!! Дякуємо GeekachShop за надану гру та Ігромагу за довгоочікувану локалізацію. Ігри від CMON як завжди на висоті та як завжди під зав'язку забита компонентами. Фігурки в деталізації на висоті та якість для фігурок CMON теж на висоті. Руки так сверблять розфарбувати ці фігурки, особливо Хастура. Щодо самої гри. Для любителів сюжетів в іграх хлопці ця гра для вас. Дизайн персонажів та його історія змушує миттєво вжиться у тому роль і відігравати їх остаточно. Кожна нова партія є індивідуальною і не пов'язана з минулою партією. Для тих хто хоче відразу з першого разу виграти забудьте! Ця гра "Болі і страждань" і для гіків вона більша. Тут немає понять діяти одному. Ви повинні з перших кроків домовитися, хто куди піде і хто буде в авангарді, а хто в підтримці. І не шукайте собі альфа-гравця, він там не повинен бути, якщо не хочете собі зіпсувати гру. Тривалість партій, звичайно, досить велика так що відразу виділяйте собі зайвий день на цю гру. Для кого ця гра буде? 1)Для любителів лора батька засновника тентаклей та космічного жаху Г.Ф. Лавкрафт. Гра в колекцію рекомендую т.к. навіть персонажі відрізняються від звиклого з Стародавнього жаху та жаху Аркхема. 2)Для справжніх гіків та любителів настільних ігор.
Відповісти
Могельський Георгій, дякуємо за чудовий та детальний відгук!
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору