Кількість
|
Вартість
|
||
|
Last Will - остання воля й заповіт дають тиждень на витрачення спадку!
Ваш заможній дядечко помер, пухом йому земля, та залишив своєму племінничку неабиякий грошовий спадок. Ви б не були собою, якби не просадили ці гроші вже найближчим часом, бо інакше - що про вас подумає джентльменська спільнота? «Last Will» є незвичайним гумористичним єврогеймом, в якому гроші треба не заробляти, а витрачати. І то якнайшвидше, бо ж раптом суперники прикінчать свої статки скоріше від вас!
Гру «Last Will» можна чудово комбінувати з її наступницею в серії, настілкою «The Prodigals Club».
Приготування до гри
- Розташуйте поля планування та пропозиції в центрі столу разом з додатковими панелями (за потреби). Символи вкажуть на сторони, що слід використовувати в залежності від кількості учасників.
- Розташуйте маркер раундів на першу позначку. Гра починається в ігровий понеділок, і ви матимете рівно сім раундів, тиждень, щоб позбутися всіх статків.
- Випадково розташуйте на полі жетони модифікаторів.
- Відсортуйте карти за сорочками у різні колоди та розмістіть отримані колоди долілиць поруч з полем. Також розмістіть поруч із полем дві випадкові карти компаньйонів-джокерів.
- Візьміть з колоди заповітів одну випадкову карту. Вона визначає стартовий капітал гравців.
- Утворіть банк жетонів та грошей поруч із полем.
- Кожен гравець отримує поле та фішки свого кольору та розміщає їх перед собою. Маркер дій слід одразу помістити на позначку 0 на планшеті гравця.
Також роздайте гравцям стартовий капітал та по три випадкові карти з колод помічників та нерухомості. Вони мають вибрати дві з шести карт і залишити собі, а решту скинути до відповідних скидів на початку першого раунду. - Визначте першого гравця й беріться витрачати гроші!
Перебіг гри Last will
Кожен з семи раундів вашого маратону марнотратстві складатиметься з 5 фаз.
- Приготування. Протягом цієї фази на поле відкриваються нові карти з відповідних колод згідно з вказівками комірок щодо приготувань у конкретних раундах.
- Планування. Гравці по черзі вибирають одну з комірок на полі планування, що визначає кількість карт, які вони одразу мають взяти з колод, кількість посильних, яку вони матимуть, та кількість і послідовність дій у відповідній фазі. Зайнята суперником комірка стає для вас недоступною.
- Доручення. Гравці по черзі виставляють своїх посильних на комірки пропозицій, ринку нерухомості тощо на полі. Як ми вже зазначили, кількість посильних визначає вибрана вами комірка планування.
- Дії. Розмістіть маркер кількості дій на позначку згідно з вашою коміркою планування. Гравці виконують усі доступні їм дії, і лише потім передають право ходу наступному учаснику. В цій фазі ви можете розігрувати й активувати карти. Вартість (грошова та у кількості дій) для розіграшу та активації вказана на кожній карті. Деякі карти й взагалі не коштують дії, а деякі вимагають одразу дві. Водночас деякі карти надають вам додаткові дії.
Детальніше про види карт ми розповімо пізніше. - Завершення раунду. Гравці скидають карти на руці до двох до відповідних стосів. Оновіть карти на полі: скиньте усі карти, що не дісталися гравцям. Знецінюється усе майно, що ви не ремонтували протягом цього раунду - відмітьте е особливим маркером на карті. Використані карти відновлюються.
Перемістіть маркер раундів та поверніть гравцям жетони посильних. Розпочинайте новий раунд!
Види карт та те, як їх грати
У грі є декілька видів карт.
- Карти з білою рамкою приносять витрати, та після того одразу йдуть до скиду.
Серед них також зустрічаються карти з додатковими умовами. наприклад, якщо ви відправляєтесь у круїз та берете з собою компаньйона чи собаку (розіграєте цього раунду відповідні карти), ви зможете витратити більше. Інші білі карти запропонують для збільшення витрат скористатися більшою кількістю дій для їхнього розігрування. - Чорні карти залишаються на планшеті гравця й приносять витрати додатково після активації. Активація карти може вимагати або й не вимагати використання дії. Аби відмітити це, посуньте карту за рамку її комірку так, щоб було видно символ галочки. Ці карти можна скинути пізніше без витрати дії, якщо ви оплатили розіграш нової чорної карти й бажаєте замінити нею стару.
Також чорні карти можуть принести додаткові дії після розіграшу та активації. Серед них також можуть траплятися карти помічників з особливими ефектами. - Карти нерухомості у такий спосіб скинути не можна, однак теж можна активувати: для ремонту, сплативши відповідну вартість. Аби позбутися нерухомості, її доведеться продати. Це теж можна зробити у фазу дій, скинувши карту й отримавши з банку відповідну суму коштів. та краще було б занедбати помістя до стану, в якому воно не принесе грошей.
- Сірі карти. Це особливі компаньйони, що дозволять витратити ще більше грошей за спільних розваг. Однак і зіграти їх можна тільки в поєднанні з іншими картами.
Завершення гри та умови перемоги
Раунд, в якому один з гравців оголосив себе банкрутом, стає останнім. Аби стати банкрутом, треба не тільки витратити всі гроші, але й не мати нерухомості. Гравці завершують раунд і банкрут з найбільшим боргом стає переможцем.
Інакше гра може завершитися після сьомого раунду. Тоді переможе гравець із найбільшим боргом або найбільшими витратами.