Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 40 - 120 хвилин
Гравців 3 - 5
Вік 6+
Основний розділ Рольові ігри
Додатковий Настільні ігри, Всі, Рольові ігри, 6-7 років, 8-9 років, Для дітей, Пригоди, Сімейні, Фентезі
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

книга
Штрихкод 4820242621445

Маленькі пригоди (Questlings RPG)

Очікується
Артикул: GKRP0007
0 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

Дитяча рольова гра за мотивами серії дитячих книг Дена Лецрінґа та Ніколаса Ю. Настільна рольова гра «Questlings RPG» була розроблена в 2021 році. У 2022 році вона стала номінантом і срібним призером конкурсу «ENNIES» у категорії «Найкраща сімейна гра». 

«Questlings RPG» - чудова рольова гра, яку Гікач рекомендує для сімейних посиденьок. Гра розповідає про повсякденні події, з якими стикаються дітлахи, а також про епічні пригоди групи героїв, які вирушають досліджувати безмежний чарівний світ! Попереду стільки невивчених уроків, недосліджених печер та непереможених лиходіїв, що ваші діти точно не будуть нудьгувати!

У «Маленьких пригодах» кожен гравець візьме на себе аж дві ролі — дитини та її внутрішнього героя! Творіть незабутню історію разом. Долайте як легендарні загрози на шляху героїв, так і звичайні, повсякденні випробування дитячого життя! Долучіться до «Маленьких пригод» і пробудіть свого внутрішнього героя! Ким саме ви хочете бути?

Маленькі пригоди Настільна рольова гра для дітей

«Маленькі пригоди» — це гра, у якій троє або більше гравців збираються разом, щоб створити пригодницьку історію. Той, хто добре знає правила, бере на себе роль модератора гри (МГ). МГ буде допомагати й направляти інших гравців протягом гри. Кожна історія матиме схожу структуру, але її сюжет загалом буде неповторним внаслідок різних рішень гравців та випадкових результатів кидків кісток.

Гравці беруть на себе ролі дітлахів, які живуть у звичайному світі. У кожного є власна ціль, якої треба досягти до кінця гри. МГ водитиме гравців містом протягом дня, поки ті намагатимуться досягти особистих цілей. Але все не так просто...

Усередині кожної дитини живе внутрішній герой — героїчна версія власної особистості. Коли діти стикаються з випробуваннями, навколишній світ перетворюється на світ фантазій зі своїми власними правилами й перешкодами. Тож гравцям доведеться обʼєднати сили своїх внутрішніх героїв, щоб пройти ці складні випробування.

Система Червоний, жовтий, зелений

Завдяки зручній ігровій системі ви зрозумієте, чи всі приємно проводять час і чи всім комфортно. Вона називається «Червоний, жовтий, зелений». За допомогою системи «Червоний, жовтий, зелений» ви зможете подавати сигнали одне одному, коли захочете зробити павзу, сповільнити темп або повторити якісь події сцени. Так можна повідомити й про те, що вам щось дуже сподобалось і що ви гарно проводите час!

Усі листи героїв мають поле з трьома символами: червоним, жовтим та зеленим. Вам лише треба торкнутися одного з символів і привернути увагу інших, щоб вони побачили ваш настрій. Торкніться червоного символу, якщо вам не подобається ця сцена. Торкніться жовтого символу, коли вам здається, що гра стає надто бурхливою, страшною чи нервовою. Торкніться зеленого символу, коли вам подобається те, що відбувається у грі.

Questlings RPG. Перебіг гри

У цій грі ви разом з іншими гравцями та їхніми героями складете власну неповторну історію! Кожна партія складатиметься з таких кроків:

  1. Приготування до гри
  2. Створення героїв. Виберіть одного з готових героїв або створіть власного – заповніть інформацію про дитину, виберіть клас внутрішнього героя; визначте цілі; розподіліть зірочки між характеристиками творчості, рішучості та винахідливості.
  3. Визначення деталей світу
  4. Початок подорожі
  5. Пошук предметів для особистих цілей
  6. Епілог і підсумки

Гравці намагатимуться досягти своїх цілей, пройшовши всі випробування і знайшовши три предмети до кінця пригоди.

Ігрові сцени

Якщо всі гравці готові, МГ розпочинає гру. Герої починають у себе вдома. Місце «Дім» –  це різні будинки героїв, якщо тільки деякі з них не живуть разом. Тут гравці вперше потраплять під світло софітів. Вони повинні описати свою кімнату. Також у цьому місці їх чекатиме перше випробування. Вони намагатимуться не забути чогось важливого для досягнення цілей, перш ніж вирушити з дому.

Перший герой під світлом софітів вибирає будь-яке місце на мапі, крім місця «Дім» - школу, бібліотеку, стадіон, банк, поштове відділення, магазин морозива, кінотеатр, торговий центр тощо. Усі діти разом вирушають у це місце. Там треба буде пройти певне випробування. 

Несподівано відбувається щось дивовижне! Реальний світ перетворюється на світ фантазій, а діти перевтілюються у своїх внутрішніх героїв, щоб пройти випробування в світі фантазій – у вежі чарівника, у лігві дракона, у хатинці відьми, на лицарському турнірі тощо. У разі успіху вони отримають предмет: один з гравців може записати його на своєму листі героя, а потім використати для досягнення своєї цілі. Група також може отримати ще один предмет, кинувши кістки.

Після цього  наступний герой під світлом софітів може вибрати одне сусіднє місце й перейти туди (по лінії між місцями на мапі). Повторюйте ці кроки, доки всі герої не отримають потрібні предмети, а потім переходьте до фінальних сцен.

Кидки кісток

Кожне випробування складається із 3 кроків:

  1. Гравець описує, як він хоче пройти випробування. «Що ти намагатимешся зробити?»
  2. Гравець або МГ пропонує характеристику, яка відповідає цьому опису. «Як ти намагатимешся це зробити?»
  3. Гравець кидає кістку й додає свою характеристику. МГ описує результат кидка разом із гравцем! «Як усе пройшло?»

Якщо гравець виконує роль дитини, він кидає 1К6 і додає її характеристику, щоб отримати підсумковий результат. Якщо гравець виконує роль внутрішнього героя, він кидає 1К8 і додає його характеристику, щоб отримати підсумковий результат.

  • К6 1 — 3 // К8 1 —  4: «ЙОЙ!» О ні! Гравець може розповісти, що пішло не так, і здобуває підтримку, щоб наступного разу вийшло краще. Це означає, що він може замалювати один із діамантів на своєму листі героя. Підтримку можна використати, щоб перекинути кістку або додатково переміститися мапою.
  • К6 4 — 5 // К8 5 — 7: «Гарна спроба, але…» МГ описує результат кидка, але гравець може розповісти, що трапилося дещо дивне.
  • К6 6 і більше // К8 7 і більше: «Успіх!» Гравець описує результат кидка. 

Фінальні сцени

Після того як всі діти зберуть потрібні їм предмети, починаються фінальні сцені. Кожен гравець отримує можливість вибрати будь-яке місце на мапі й розповісти, як його герой досягає своєї цілі за допомогою зібраних предметів. Потім усі можуть поплескати одне одному в долоні й потішитися, що вони створили разом таку цікаву історію!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору