Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Munchkin Treasure Hunt» - спецвипуск «Манчкіна» з механікою кинь-двинь. Ця гра вважається дитячою версією «Манчкіна». Вона була розроблена в 2014 році. Автором виступив Ендрю Гекард, творець «Легендарного Манчкіна», «Munchkin Pathfinder» і «Munchkin Warhammer 40,000».
Манчкін: Тягни Скарби гра. Ходилка-бродилка в сетингу Манчкіна
Правила прості: кидаємо кубик, пересуваємо фішку, б’ємося з монстрами і тягнемо скарби.
На початку гри учасники виставляють фішки вибраних манчкінів на стартовій комірці входу. Вони отримують по 3 випадкові карти скарбів.
Ігровий процес
Учасники ходять по черзі. Активний гравець кидає кубик і пересуває фішку в вибраний бік на стільки поділок, скільки випало на кубику. В кімнаті або на комірці входу фішка манчкіна повинна зупинитися. На комірці входу гравець кидає кубик і переміщається до кімнати монстра з таким номером, скільки випало на кубику.
Якщо фішка зупиняється на особливій клітинці, гравець застосовує ефект:
- Додатковий хід. Ще раз кинути кубик і пересунутися.
- Клітинка з монстром. Гравець переміщається до кімнати монстра і бореться з ним.
- Клітинка зі скарбами. Гравець отримує карту з колоди скарбів.
Бій з монстром
Гравець бере карту з колоди монстра і складає силу монстра зі значенням сили, зазначеним у кімнаті. Щоб визначити силу манчкіна, гравець кидає кубик і складає випале значення з бонусами своїх скарбів.
- Якщо манчкін не поступається в силі монстру, він перемагає. Він бере стільки карт із колоди скарбів, скільки вказано в кімнаті.
- Якщо манчкін слабший за монстра, він може покликати на допомогу іншого гравця, чия фішка знаходиться на відстані до 6 клітинок. Той, хто прийшов на допомогу, теж кидає кубик і складає свою силу з бонусами скарбів. Сили манчкінів підсумовується.
- Якщо сила нижча, і ніхто не прийшов на допомогу, манчкін тікає. Він скидає однин постійній скарб, кидає кубик і тікає на випалу кількість поділок.
Кінець гри
Грають доти, доки не спорожніє колода скарбів. Гравці рахують свої карти скарбів. У кого більше скарбів - той і переможець.