Кількість
|
Вартість
|
||
|
СПОГАДИ ПРО ВИСАДКУ В НОРМАНДІЇ
Легендарний історичний варгейм з мініатюрами, присвячений висадці союзних військ в Нормандії - операції, що визначила результат Другої світової війни. Настільна гра «Memoir '44» була розроблена в 2004 році знаменитим Річардом Боргом, творцем системи «Commands and Colors», автором таких ігор, як «Battle Cry», «BattleLore» і «Сьогун. Битви самураїв». У 2004-05 роках гра «Спогади про 1944» ставала номінантом конкурсів «Charles S. Roberts», «International Gamers Awards», «Tric Trac» і переможцем «Årets Spill» і «Games Magazine». Зараз «Мемоір-44» входить в ТОП-70 кращих варгеймів всіх часів на сайті «BoardGameGeek».
ВІД «ДНЯ Д» ДО АРДЕННСЬКОЇ ОПЕРАЦІЇ
В настільній грі «Мемуари-44» учасники зможуть очолити сили Осі або союзників і переграти найважливіші битви заключного етапу Другої світової війни. У грі передбачені дуельний і командний режими. Базова гра пропонує шістнадцять сценаріїв - починаючи з «Дня Д», вторгнення союзників до Франції 6 червня 1944, і закінчуючи Арденнською контратакою військ вермахту в грудні того ж року. Стартова розстановка і цілі місії залежать від обраного сценарію.
РУХ ЗАГОНІВ
Гра ведеться на гексагональному полі з населеними пунктами, укріпленнями, лісами, пагорбами, ріками і т.д., що впливають на переміщення і бій військ. Хід гравця складається з декількох кроків. Спочатку він розігрує з руки командну карту, що визначає зону дій і число загонів що активуються. Далі гравець віддає накази своїм загонам - не більше одного кожному. Отримавши накази, загони пересуваються. Піхота переміщається на один гекс і атакує або пересувається на два гекса без бою. Бронетехніка рухається на відстань до трьох гексів і починає бій при бажанні. Артилерія або переміщається на сусідній гекс, або атакує.
БИТВИ
Війська можуть вести ближній бій, атакуючи суміжний гекс, або дальній бій, обстрілюючи противника через кілька гексів. Для піхоти і бронетехніки важлива лінія видимості. Дальність атаки піхоти - три гекса. У ближньому бою загін піхоти кидає три кубика, при обстрілі ворога на відстані двох гексів - два кубика, а на відстані трьох гексів - лише один кубик. Дальність атаки бронетехніки - три гекса, загін завжди кидає три кубика. Артилерія б'є на відстань до шести гексів, за неї кидається від трьох до одного кубика в залежності від дальності.
На гранях спеціальних кубиків є символи втрат, промаху і відступу. Якщо випадає піхота - піхота ворога отримує одну одиницю втрат, якщо танки - втрату отримує бронетехніка, а якщо граната - втрату отримує будь-який тип загону. Промах - він і в Нормандії промах, що б там не говорив Гікач. Кожен прапорець відступу змушує відвести загін на один вільний гекс в сторону гравця. Знищивши загін противника, піхота може зайняти його гекс, а бронетехніка зайняти гекс і почати новий бій.
МЕДАЛІ ПЕРЕМОГИ
В кінці ходу гравець добирає одну командну карту з колоди. За знищені загони покладаються Медалі Перемоги. У деяких сценаріях такі медалі також даються за утримання гексів або виконання якихось завдань. У грі перемагає той, хто першим заробить певну кількість Медалей Перемоги.
Если вам нравятся игры о Второй мировой войне, Гикач советует обратить внимание на игры «Генералы», «Axis & Allies», «War Thunder: Осада» и «World of Tanks: Rush».