Кількість
|
Вартість
|
||
|
Пригодницький кооператив, заснований на романі «MourneQuest» Гаррі Макелеррона, казковому жахастику за мотивами ірландської міфології. Настільна гра «MourneQuest» була розроблена в 2019 році. Це атмосферний кооператив з шикарним артом і чудовими мініатюрами. Гікач вважає, що він ідеально підійде для настільних пригод у сімейному колі. У нього може грати до чотирьох осіб, але, на думку більшості користувачів сайту «BoardGameGeek», «Зловісний квест» найкраще грається соло.
Морн гра. Зловісна ірландська казка
Дії гри відбуваються в 1847 році. Одинадцятирічний хлопчик Джек Тернер відправляється в напівміфічне гірське королівство Морн. Там він спробує зупинити жахливе чудовисько, яке ось-ось вирветься з ув'язнення.
Учасники гри вибирають героїв з унікальними характеристиками - хлопчика Джека Тернера, чотирьохсотлітнього юного клурікона-лепрекона Кобса, мудрого старця-клурікона Іура, Фініаса Брогана, Тесс, її сестру Грейс та інших. Упродовж гри команда героїв намагається вигнати з Морна лячників і кошмарів, посіпак підступного Морножера.
Перебіг гри
Партія складається з раундів, кожен раунд ділиться на 2 фази:
- Фаза героїв
Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Хід активного гравця складається з таких кроків:
- Виконання дій. Герой може виконати до трьох дій - пересунутися в сусідню локацію за стрілкою, отримати карту предмета у вузловому пункті, передати предмет герою в тій самій локації, атакувати ворога в тій самій локації (кинувши бойові кубики), вилікувати одну рану, узяти обереги в схованці, обміняти обереги в крамниці або помістити оберіг на диск кошмару. Кошмар виганяється, якщо на його диску розміщені 5 оберегів зазначених типів.
- Просування маркера Місяця на 1 поділку за годинниковою стрілкою. Коли маркер Місяця вдруге досягає стартової поділки, починається остання битва. Усі кошмари на дисках вириваються на свободу. Морножер виставляється на поле. У наступних раундах, у фазу ворогів, Морножер намагається пробити стіну і потрапити до світу Морна.
- Кидок кубиків компаса й застосування результатів. Диски кошмарів повертаються залежно від випалих напрямків. Коли диск кошмару повертається на останню поділку, відповідний кошмар виривається на волю.
- Фаза ворогів
- Кошмари і лячники на полі переміщаються в бік найближчих героїв.
- Застосовуються сили кошмарів, що знаходяться на полі.
- Вороги атакують героїв в тих самих локаціях.
- Викладаються нові плитки зустрічей.
Перемога й поразка
Гравці зазнають поразки, якщо один з героїв гине, отримавши третю рану. Також вони програють, якщо Морножер ламає стіну там, де вже є жетон пролому.
Учасники перемагають, якщо їм вдається перемогти Морножера, завдавши йому достатню кількість ран.