Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дуельний тайловкладальний абстракт про пошуки реліквій в древніх храмах. Настільна гра «Nagaraja» вийшла в світ в 2019 році. Її авторами виступили знаменитий Бруно Катала («Кіклади», «Хістріо», «Kingdomino», «7 Чудес: Дуель», «Канагава», «Окія») і Тео Рів'єр, який подає великі надії («Море хмар», «Хамелеони Ненажери»).
Над оформленням працював неперевершений художник Венсан Дютре, відомий читачам Гікача по таким іграм, як «Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові», «Pathfinder. Повернення Рунних Володарів», «Острів скарбів: Таємниця Джона Сільвера», «Схід 5: Руни Астероса» і т.д.
Нагараджа Джонс і храми долі
В Індії були знайдені храми-близнюки: один присвячений Ананті, а інший - Гаруді. З чуток, в надрах цих храмів заховані могутні реліквії. Друзі-археологи, зухвалі і відважні, як сам Індіана Джонс, негайно спрямовуються на пошуки стародавніх артефактів, вибираючи протилежні храми.
Священні і прокляті реліквії розташовані по периметру храмів. В ході гри учасники намагаються прокласти до них доріжки, розміщуючи відповідні тайли в своїх храмах. Вони борються за ці тайли, кидаючи камені долі. Коли якийсь гравець збирає реліквії на 25 очок, гра тут же закінчується його перемогою.
Ігровий процес Nagaraja
На початку ігрового раунду відкривається новий тайл.
- Вибір карт
Можна зіграти з руки скільки завгодно карт з однаковими символами (мінімум - одну). Противники відкривають карти одночасно. Вони беруть зазначені на них камені. Камені бувають трьох типів - довгі коричневі, середні білі і короткі зелені. На довгих багато кружків-очок, але мало змій-Нага, а на коротких - навпаки.
- Поєдинок
Гравці по черзі використовують символи Нага, скидаючи відповідні камені і активуючи карти на руці. Після застосування ефекту карта теж вирушає в скид. Потім гравці рахують кружки-очки на каменях, що залишилися - у кого більше, тому і дістається тайл.
- Розміщення тайла
Той, хто отримав тайл, розміщує його в своєму храмі - або поруч з входом, або по сусідству з раніше викладеним тайлом. Поєднавши вхід з амулетом, гравець отримує жетон амулета. Жетони амулетів приносять переможні очки в кінці гри, дозволяють добрати карти або скасовують ефекти карт. Якщо прокладена доріжка від входу до реліквії, жетон реліквії відкривається, і гравець отримує вказану кількість очок.
- Отримання карт
Той, хто залишився без тайла, стає першим гравцем. Він бере три карти, дві залишає собі, а одну - видає противнику.
Кінець гри
Гра закінчується, якщо якийсь гравець:
- відкриває третю прокляту реліквію. Перемагає його противник;
- набирає 25 очок або більше. Перемагає він сам;
- викладає дев'ятий тайл в своєму храмі. Перемагає той, у кого більше очок на зібраних амулетах і відкритих реліквіях.