Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЕКОНОМІЧНА СТРАТЕГІЯ ВІД УКРАЇНСЬКИХ РОЗРОБНИКІВ
Захоплююча економічна стратегія від українських розробників. Дії настільної гри «Нанокорпорація» відбуваються в кіперпанковому світі майбутнього. Учасники гри стануть великими промисловцями і займуться розвитком своїх підприємств. Переможе той, хто першим зробить біоробота на своїх потужностях.
СВІТ МАЙБУТНЬОГО
На гексагональному ігровому полі зображений бізнес-центр, де можна купити ресурси. Навколо нього знаходяться локації п'яти видів (технопарки, ТЕЦ, заводи, шахти і рудники), чиї активи теж можна придбати. В університетах гравці розробляють технології, на біржі праці наймають робітників, а в автосалоні обзаводяться транспортом для того, щоб переміщатися на більшу відстань.
РИНКОВА ЕКОНОМІКА
Гікач повинен підкреслити, що «Нанокорпорація» - гра з дуже правдоподібною економічною моделлю. У ній діють основні ринкові закони. Поточна вартість ресурсів відзначається на спеціальному планшеті біржі. Виробляючи найбільшу кількість ресурсів певного типу, гравець стає монополістом в даній галузі, і розміщує на треку свій маркер, замінюючи ринковий. При бажанні він може піднімати ціни на свій ресурс кожен хід.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці ходять по черзі. Дальність переміщення визначається наявним у гравця транспортом. Залежно від того, на якому гексі зупинилася фішка, гравець може придбати актив, транспорт, технологію або найняти робітників. При перетині кордонів гравець отримує і розігрує карту дії - контракт, субсидію, дивіденди, податки і т.п. Він виробляє ресурси на всіх своїх підприємствах. Ресурси можна продати в банк за ринковою вартістю. Гравець може проводити рейдерські захоплення чужих підприємств. В кінці ходу він виплачує зарплату своїм робітникам.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гікач вже говорив вище, що виграє той, хто першим зробить біоробота. Гра відразу ж закінчується. Гравці можуть ускладнити правила - грати до тих пір, поки не буде вироблено два або три біоробота.