Кількість
|
Вартість
|
||
|
СТРАТЕГІЯ ПРО РИБОЛОВНИЙ ПРОМИСЕЛ
Мальовниче євро-полотно від великого ігроділа Уве Розенберга, автора «Гавра», «Печворка», «Листопада», «Агріколи», «Каверни», «Каверни: Печера на печеру» і «На славу Одіна». Настільна гра «Nusfjord» вийшла у світ в 2017 році. У тому ж році вона стала номінантом конкурсу «Meeples' Choice». Як і всі економічні стратегії Розенберга, це глибока гра, яка сподобається і гікам, і сімейним гравцям.
ОСОБЛИВОСТІ НОРВЕЗЬКОЇ РИБОЛОВЛІ
Дії гри «Нусфьорд» відбуваються в однойменному селі на півночі Норвегії. Гравцям пропонується очолити рибальські компанії та привести їх до процвітання. Учасники займуться розвитком гавані, вирубкою лісу, будівництвом кораблів і спеціалізованих будівель. У процесі партії вони будуть також скуповувати акції та звертатися за допомогою до місцевих старійшин. Що стосується механіки, Гікач відразу скаже: у даній грі немає знаменитого розенберзького тетрису, проте є улюблена забава всіх еврогравців - розміщення робітників.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гра триває сім раундів, кожен раунд складається з трьох фаз. У фазу лову риби гравці одночасно отримують рибу в залежності від розміру своїх флотилій на шкалі улову. Фішки риби розкладаються на карти старійшин і на акції гравців. Залишки риби відправляються на склади. Риба з акцій у володінні гравця потім поміщається в його запас. У фазу робіт гравці по черзі розміщують свої фішки на осередках і виконують дії. Кожен гравець робить по три ходи. У фазу повернення додому гравці забирають фішки своїх робітників в особистий запас.
ДІЇ
Виставивши фішку робітника, гравець може отримати золото, запросити старійшину на свій планшет, вирубати, прорідити або посадити ліс, перемістити ресурси зі складу в особистий запас, побудувати будівлю або корабель за рибу/дерево/золото, подати рибу на стіл, щоб отримати по одному золоту за кожну наповнену тарілку, скупити всі акції або випустити нову акцію та отримати за неї два золота. Замість запрошення старійшини можна задіяти раніше запрошеного старійшину, погодувати його рибою з банкетного столу і отримати від нього якийсь бонус.
КІНЕЦЬ ГРИ
Після завершення сьомого раунду гравці переходять до підрахунку очок. Вони підсумовують очки на своїх будівлях і кораблях. Далі вони додають по одному очку за кожну акцію у володінні. Золото в запасі теж приносить очки за курсом один до одного. Гравцям доведеться втратити переможні очки за невипущені акції і вільні будівельні ділянки. Підбивши підсумки, вони дізнаються переможця. Їм стає гравець з найбільшою кількістю очок.
ОГЛЯД
ПРАВИЛА